Raktérburkolat: a szükséges extra (x)

Alapáron a Citroën Business Protect modellekhez

Szerző: Hirdetés levél küldés 
Dátum: 2015.10.19. 00.00

Aki haszongépjárművet használ, tudja, hogy a raktér belső burkolata nélkül nincs biztonságban az áru. A Citroën limitált szériás modelljeiben alapáron jár ez a kiegészítő

Amikor egy cég új haszongépjármű vásárlása mellett dönt, sok szempont alapján mérlegel. Figyelembe veszi, milyen típusú feladatok várnak az új autóra, mekkora kihasználtság mellett éri meg megvásárolni, és persze a vételi ár is komoly súllyal esik a latba.

Ezeken túlmenően azonban az egyik legfontosabb szempont, hogy milyen mértékűek a várható fenntartási költségek, hosszú távon ugyanis ezeknek a tételeknek komoly jelentőségük lehet. És ilyenkor kell, hogy felmerüljön a raktérburkolat beépítésének kérdése is, amelyet sokszor nem kezelnek súlyának megfelelően, így könnyen kimarad a sorból a költségek feltérképezése során.


Pedig aki vezetett már haszongépjárművet, tudja, hogy a raktér megfelelő belső burkolata nélkül nincs biztonságban a szállítani kívánt áru. Sőt, a rakománytól függően előfordulhat, hogy maga a jármű sem. A szállítás során rengeteg váratlan helyzet adódhat, amikor az elszabadult szállítmány komoly gondokat okozhat. Ezért is kiemelten fontos, hogy biztosítsuk a raktér megfelelő védelmét. Arról nem is beszélve, hogy a jó minőségű burkolatnak köszönhetően a raktér könnyebben tisztítható, amivel értékes idő és pénz takarítható meg a mindennapi munka során.

Jó, ha tudjuk azonban, hogy a raktérburkolat nem tartozék, és a gyártók általában nem biztosítják alapfelszereltségként haszongépjárműveikhez. Erre legfeljebb extra költségek fejében találhat módot az, aki valóban komolyan veszi vállalkozása érdekeit. Így viszont a szokásos üzembe helyezési költségek mellett egy további tétellel is számolni kell, ami bizony növeli a kiadásokat.


Ha azonban körültekintően járunk el új haszongépjármű vásárlása esetén és alaposan megvizsgáljuk a piacon elérhető ajánlatokat, megtalálhatjuk a módját költségeink csökkentésének. A Citroën Business Protect limitált széria modelljeiben például alapvető tartozék a raktérburkolat a Nemótól a Jumperig, így máris egy indulóköltséggel kevesebbel kell terveznünk.

Amennyiben ehhez hozzávesszük a szintén ezekhez a modellekhez elérhető egyéb alapfelszereltségeket is, mint például a klímaberendezést, a tempomatot, vagy a Bluetooth-kihangosítóval ellátott audiorendszert, könnyen kiszámolhatjuk, mennyit tudunk spórolni a vásárlás során.

Raktérburkolat: a szükséges extra (x) 1


És ha ez még mindig nem lenne elég, jelenleg a Business Protect szériába tartozó haszongépjárműveket igen meggyőző kedvezményekkel kínálja a Citroën. Egy új haszongépjármű vásárlása mindig nagy döntés, megéri tehát számolgatni, mielőtt letesszük a voksunk egyik vagy másik modell mellett. A kezdőköltségek mellett célszerű hosszú távon is végiggondolni, mire számíthatunk és mit kapunk a pénzünkért. Egy biztos: a raktérburkolatról soha ne feledkezzünk meg. Ha ehhez még további előnyök is járnak, akkor érdemes jobban is utánajárni a dolognak.

www.citroen.hu

Kommentek

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.