A Mercedes mindjárt három ilyen célú Unimoggal állt elő. Az egyik szimpla nyergesvontatóként használható a különböző félpótkocsik vontatására, a másikat széna- vagy takarmányszállító egységgel, a harmadikat pedig öntözőegységgel szerelték fel.

Természetesen mindegyik változatot ellátták a legújabb fejlesztésű teljesítményleadó tengellyel (PTO), emellett olyan méretű abroncsokkal szerelték őket, melyek kiválóan alkalmasak a termőföldön történő közlekedésre. A kerekek továbbá speciális, Tirecontrol Plus abroncsnyomás-szabályozó rendszerrel rendelkeznek, mely alkalmazkodóvá teszi a járműveket a különféle talajtípusokhoz. Száraz, süppedős homokban például a kisebb abroncsnyomásra lehet szükség, így ezek az Unimogok akár a szőlőbirtokokon is bevethetővé válnak.

A mezőgazdasági Unimogok is a két évvel ezelőtt bemutatott Euro 6-os Daimler-motorokkal, valamint megújult hidraulikus rendszerrel készülnek. Az EasyDrive-hajtás pedig problémamentes átkapcsolást biztosít a folyamatos hidrosztatikus erőátvitel és a kézi között.

A speciális felhasználási területre szánt Unimogok mellett a Daimler egy terepre szánt Arcos nyergesvontatóval is előállt. A silószállításra is kiválóan használható modell a szokásosnál szélesebb és vastagabb gumiabroncsokkal, valamint 510 lóerős (375 kW) erőforrással készül.