Jelenlegi tulajdonosa, Art Himsl 1968-ban vásárolta a fenti képen látható furcsa járművet. Persze az akkor még nem teljesen így nézett ki, végleges formáját ugyanis egy felújítás során nyerte el a ’90-es évek elején. Korabeli információk szerint a járművet 1937-ben készítette el egy San Franciscó-i hajókereskedés tulajdonosa.

A férfi nagy reményeket fűzött a különleges járműhöz, azt remélte, hogy később ilyen lakóautók eladásából élhet majd meg. Számításait azonban keresztbe húzta a II. világháború, ezért ezen álma sohasem vált valóra. A prototípus nem kapott saját márkanevet, mivel az 1942-ben Plymouth lakókocsiként regisztrálták. Ettől függetlenül kész szerencse, hogy fennmaradt az utókornak.

Kiváló közösségi tér áll rendelkezésre a két elülső ülés mögött

A járművet egyszerűen Zeppelin Roadlinerre keresztelték, ami tulajdonképpen nem követel bárminemű magyarázatot. A sajátos, léghajóra emlékeztető formát a hátfalon található kisebb propeller spékeli meg. Felmerül a kérdés, mennyire maradt eredeti a meglehetősen koros jármű. Külsőre biztosan, a műszaki tartalom azonban valamelyest változott. Art Himsl egy barátjával közösen kicserélte a lengéscsillapítókat modernebbre, valamint a régi motor helyére egy 350 lóerős Chevy erőforrást építettek be.

Art Himl, a jármű jelenlegi tulajdonosa a '60-as évek végén fedezte fel a Zeppelin Roadlinert

A renoválás során új sárvédőkkel látták el a Roadlinert, illetve felújították a viharvert állapotban lévő hűtőmaszkot is. A felújítást végül gyönyörű fényezéssel koronázták meg. Végeredményben a jármű gyönyörű és ritkaságszámba menő oldtimerré vált, némi art decós beütéssel.