A franciaországi központú, légi járműgyártónál forgalomba állt flotta viszonylag vegyes képet mutat. A Rave logisztikai cég által üzemeltetett állomány nagyobb része Renault D Wide típusú, 19 tonnás nyergesvontatókból áll, melyekben 320 lóerős, DTI 8-as erőforrások dolgoznak. A másik kettő Renault D típusú, 4×2 hajtásképlettel ellátott modell, melyekből az egyik 12, míg a másik 19 tonnás alvázzal rendelkezik. A kisebbet 240 lóerős, míg a nagyobb teherbírású változatot 320 lóerős DTI-motor hajtja.

Mindegyik Renault teherautót Euro 6-os biodízel üzemű motorokkal szerelték, melyek a hagyományos erőforrásokkal megegyező teljesítményt nyújtanak, a gyártó szerint még a nyomaték szempontjából is. Az erőforrások üzemeltetése teljes mértékben biodízellel történik, mely számtalan megújuló energiaforrásból készülhet. Ennek a környezetbarát üzemanyagnak az előállítását Európában leginkább repceolajból és napraforgóolajból végzik, de gyakori még a pálmaolajból, használt sütőolajból és az állati zsiradékokból nyert hajtóanyag.

Az Airbus új szerzeményei a toulouse-i régióban található Airbus összeszerelő üzemek, valamint a Saint Éloi-i gyár között teljesítenek szolgálatot. A biodízellel hajtott teherautók végzik a mindennapi szállításokat a gyártás telephelye, továbbá az alvállalkozók és a beszállítók között. Feladatuk: összegyűjteni a már megmunkált, vagy a még megmunkálandó alkatrészeket.

Az Airbus jelenleg a világ vezető repülőgép-gyártójának számít. Világszerte több mint hatezer ilyen gyártmányú repülőgép közlekedik. Az Airbus csoport több mint 144 000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte és 3 különböző céget foglal magába. 2014-ben a cégbirodalom árbevétele meghaladta a 60,7 milliárd eurót.