Itt az automata váltós Daily

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.13. 12.00

Nyolcfokozatú automata váltóval is kínálja a jövőben az Iveco a Dailyt. A modell hamarosan országjáró körútra indul.

Több érvet tudok felsorakoztatni a Daily mellett, mint ellene, de egyelőre az automata váltó nincs egyik között sem. Hogy később melyik kalapba kerül, az a jövő zenéje, egy biztos: a napokban megérkeztek Magyarországra az első, nyolcfokozatú automata váltóval szerelt Iveco Dailyk.

Háromféle kivitel
Az olasz gyártó a 2,3 és 3 literes, legfeljebb 205 lóerős teljesítményre képes motorokhoz kínálja a Hi-Matic sebességváltót, melynek forgatónyomatéka elérheti a 470 newtonmétert is. Az új hajtáslánc a 7,2 gördülő össztömegű változatokhoz is megrendelhető lesz. A Daily leggyakoribb felhasználási területeinek megfelelően a jövendőbeli üzemeltetők a Hi-Matic Urban, a Regional és az International felszereltségi szintek közül választhatnak. Az automata váltó egyébként ugyanott van, ahol a mechanikus is, ezért szinte keresni sem kell.

A nyolcfokozatú, Hi-Matic automata váltó ugyanott van, ahol a mechanikus

40 éves az Iveco
Az Iveco 1975-ben alakult meg az olasz FIAT, Lancia és OM, valamint a francia UNIC és a német Magirus-Deutz egyesüléséből. A jeles évforduló alkalmából nemcsak a világszerte, hanem idehaza is különleges ajánlatokkal kedveskedik az ügyfeleknek Iveco. A Daily modellek például három évre, vagy 300 ezer kilométerre érvényes teljes körű garanciával rendelkeznek, emellett a gyártó négy éves korig, vagy 160 ezer megtett kilométerig tartó ingyenes karbantartást is biztosít. Emellett az Iveco modellek hazai forgalmazója, a DanubeTruck folyamatos, akár 50 százalékos alkatrészakciókat kínál az összes saját márkás típusra.

Országos roadshow
A négy évtized megünneplésére, valamint az Iveco haszonjárművek bemutatására a DanubeTruck országos roadshow-t is hirdetett. Ennek megfelelően a márka modelljeit, köztük az automata váltós Dailyket is, május 26-tól július 21-ig tartó időszakban hat városban: Budapesten, Debrecenben, Kisigmándon, Miskolcon, Pécsett és Szegeden mutatják be az érdeklődőknek. A márkaképviselet a lehetséges  üzemeltetőknek tesztjárműveket is biztosít majd.

Jönnek a nagy dögök!
A DanubeTruck ettől az évtől kezdve Magyarországon az Astra nehézkategóriás haszonjárművek forgalmazásért is felel. Az elsősorban a bányászat, a gáz- és olajkitermelés, valamint a túlméretes rakományok szállítására alkalmas modellek rendkívül robusztusak, ezért alkalmasak a nehéz terepen történő munkavégzésre. Az Astra gyártmányok közül talán az egyik legismertebb modellcsaládnak számít a HD9-es, mely az Iveco Eurotrakker fülkéjével készül, ugyanakkor eltérő hajtáslánccal rendelkezik.

Ettől az évtől kezdve az Astra nehézkategóriás haszonjárművek is megvásárolhatók Magyarországon

A DanubeTruck arra számít, hogy középtávon évi ezer járművet értékesíthet a magyar piacon. Ez évi 9-10 milliárd forint forgalmat jelenthet. A társaság közel egy éve vette át az olasz teherjárművek értékesítését az Iveco Magyarország Kft.-től, azóta 400 teherautót adtak el mintegy 4,5 milliárd forint értékben az MTI információi szerint.

Kommentek

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.