Ettől a furgontól leesik az állad!

Senzati Jet Sprinter

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2015.04.26. 13.00

A Senzati olyan luxus furgonnal rukkolt elő, mely minden bizonnyal beindítja az arab olajhercegek, valamint az európai és az amerikai milliárdosok fantáziáját.

Számtalan utastéri kialakítással rendelhető az Egyesült Királyságban tevékenykedő Senzati különleges Sprinterje, mely luxus komfortot kínál az üzemeltetők részére. Minden kivitelnél alapfelszereltség része a WC, de kívánság szerint helyére akár egy nagyobb kapacitású csomagtartó is beépíthető. A Jet Sprinter névre keresztelt jármű mikrobuszos kivitelben kilenc, míg minikonyhával és WC-vel rendelkező kialakítással hat utasüléssel rendelkezik. A legpazarabb változat minden bizonnyal a hálófülkével készülő kivitel, de a hatalmas íróasztallal rendelkező Jet Sprinter is lenyűgöző luxust kínál.

A Brabus és a Becker babérjaira törő cég nem szimpla ülésekkel, hanem biztonsági övvel ellátott bőrfotelekkel szereli luxusfurgonjait. Ezek az ülések maximális komfortot nyújtanak, hiszen amellett, hogy kényelmes kartámaszokkal rendelkeznek fűthetőek, vagy adott esetben hűthetőek is. Az utastér többféle színkombinációval készülhet, de a plüss-szőnyegek mindegyik opciónál feketék. A vanília árnyalatú ülőalkalmatosságok emellett akár vöröses árnyalatú bőrrel is készülhetnek, viszont a hidegebb árnyalatokat kedvelők a fekete üléshuzatokat és a szürke oldalkárpitokat kombináló kialakítást is választhatják.

A Jet Sprinterből természetesen a szervírozó asztalkával és italhűtővel ellátott minibár sem hiányozhat, de a hosszú utak izgalmas eltöltésénél minden bizonnyal jól jönnek a beépített LCD televíziók. Vezérlésükről a multimédia rendszer gondoskodik, melynek része az az Apple TV, a PlayStation, a Blu-ray lejátszó, illetve a digitális rádió. Ha valakinek mindez kevés lenne, akkor még mindig élhet a fedélzeti wi-fi nyújtotta lehetőségekkel.

Az utastér alapvetően világos és kellemes, de a Jet Sprinterbe 2 méter hosszú tetőablak is rendelhető. A modellben 3 literes, hathengeres motor dolgozik, teljesítményéről azonban nem közölt adatot a Senzati. Az angol cég a járművért 209 000 angol fontot, vagyis közel 86 millió forintnak megfelelő összeget kér el.

Kommentek

  • nilsholgersson

    “hiszen amellett, hogy kényelmes kartámaszokkal rendelkeznek fűthetőek, vagy adott esetben hűthetőek is” A vesszőt nem akartad odarakni?

    Egy mondatban ennyi hiba:
    “melynek része az az Apple TV, a PlayStation, a Blue-ray lejátszó, illetve a digitális rádió.” az az, a playstation 15 éves cucc, senki se rakja be, a blue ray az meg ugye blu-ray lenne.

    “de Jet Sprintert 2 méter hosszú tetőablakkal szerelik” Jet Sprinter természetes szeméy, hogy nincs elpőtte a betű?

    “Az angol cég a járművért 209 000 angol fontot, vagyis közel 86 millió Forintnak megfelelő összeget kér el. ” fon kicsivel, Forint nagybetűvel?

    A tetőablak eltüntetése miféle diszkréciót biztosít? Az eredeti cikk ugyan tetőablakot ír, de nem ír eltüntetést, meg diszkréciót, talán értelmezni kellett volna, utána csak egy kis magyar helyesírás, és lett volna egy normális munkahely is. Ezek hiányában csak egy vezess.hu-s firkászállás jöhetett. Leesett az állam, mivel látom, van még lejjebb.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.