Az egykori Szovjetunióban kifejlesztett Ural 4320-as, 6×6-os hajtásképletű teherautó kivételes képességekkel rendelkezik. Ha kell, akkor vaskos farönkökkel megpakolva mocsarakon, vagy méteres folyóvizekben gázol át mindenféle nehézség nélkül. Mi teszi képessé erre? Először is az, hogy alváza meglehetősen magas, így olyan helyeken is könnyedén manőverezhető, ahol egyébként nehezen járható utak vannak.

A modell sorozatgyártása 1977-ben kezdődött és még ma is gyártja a Miasszban működő, GAZ-csoporthoz tartozó Ural teherautó gyár. A modellt eredetileg katonai célokra fejlesztették ki, de polgári változatok között gyakran találkozni tűzoltóautós kivitelben is ilyen elpusztíthatatlan Urálokkal. A civil felhasználású változat 4×4-es hajtásképlettel rendelkezik, emellett a 43206-os típusszámot viselik.

A 4320-ast eredetileg Kamaz-740 típusú motorokkal szerelték, ugyanakkor egy gyári baleset miatt 1993-tól már a Jaroszlavi Motorgyár erőforrásait kezdték beépíteni. 2003-tól pedig már Euro 2-es JaMZ?236NE2  motorokkal gyártják a 4320-as teherautót.