Genfben debütál a Caddy Maxi

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2015.03.04. 13.00

A holnap kezdődő genfi autószalonon már látható lesz az új Caddy Maxi. A családi furgon kizárólag Euro6-os motorokkal készül a jövőben.

Nem sokkal a Caddy lengyelországi premierje után a Volkswagen ma bejelentette, hogy Genfi autószalonon mutatja be a modell hosszabb változatát, a Caddy Maxit. Nem véletlen, hogy a német gyártó ekkora hangsúlyt fektet erre a modellre, hiszen 11 év alatt több mint 1,5 millió darabot adtak el belőle, melynek harmada a 45 centiméterrel hosszabb Caddy Maxi változat volt. A wolfsburgi székhelyű cég 32 centiméterrel hosszabb tengelytávval kínálja az új generációs modellt.

A Caddy Maxi utasszállítós kivitele 530 literes csomagtérrel rendelkezik, ugyanakkor a harmadik és második üléssor lehajtható, ennek köszönhetően tovább növelhető a szállítási kapacitás. Szükség esetén természetesen az üléssorok kivehetők (vezető- és az anyósülés kivételével). A harmadik üléssor eltávolításával a csomagér 1350 literre, míg a második üléssor kivételével 3700 literre növelhető a rakfelület. A dobozos kivitel esetében 4,7 köbméteres raktér áll rendelkezésre, melynek hasznos terhelése a sofőrrel együtt 1015 kilogramm.

A Caddy Maxi motorválasztéka teljes mértékben megfelel a legszigorúbb Euro6-os károsanyag-kibocsátási normáknak. A palettán három TDI dízelmotor, valamint két benzines erőforrás szerepel. Előbbi esetében kétliteres, négyhengeres TDI motorokat kínál a gyártó, teljesítményük pedig 105, valamint 150 lóerő között van. A benzinesek esetében egyliteres, háromhengeres, 102 lóerős TSI motor, továbbá 1,4 literes, négyhengeres, 125 lóerős változat szerepel a kínálatban.

Természetesen a vezetéstámogató rendszerek sem hiányozhatnak az új Caddy Maxiból. A modellt többek között vészfékrásegítővel, valamint ACC-vel, vagyis alkalmazkodó sebességtartó automatikával is szerelik. A vezetési biztonság érdekében a vásárlók ugyanakkor tolatókamerát is kérhetnek majd a Caddy Maxiba.

A modell forgalmazása Németországban indul majd. A legolcsóbb változat az áruszállítós kivitel lesz (125 lóerős TSI-motorral), melyért nettó 18 590 eurót, vagyis hozzávetőlegesen 5 500 000 forintot kell az asztalra tenni. Az utasszállítós kivitel alapváltozata valamivel többe kerül a vásárlóknak, ugyanis azért 18 960 eurót, átszámítva 5 650 000 forintot kérnek majd el. Az új Caddy Maxira márciustól vesznek fel a kereskedők rendeléseket és várhatóan júniustól jelenhetnek meg az első példányok a bemutatótermekben.

Kommentek

Közösen állnak ki a Visegrádi Négyek a protekcionizmussal szemben

Közös álláspontot fogadtak el a Unió piacán kialakult versenykorlátozó intézkedésekkel szemben a Visegrádi Négyek fuvarozó vállalkozásait tömörítő érdekképviseletek. 

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

Hazatért végre az utolsó Ikarus

Tizenöt évig szolgált külföldön a magyar ritkaság, de most már végleg itthon marad.

Üzemanyagcellás kamiont tesztel a Toyota

A Los Angeles-i kikötő és környéke extrém teherforgalmát kívánja környezetbarátabb mederbe terelni a Toyota.

Bődületes kasszasiker a Halálos iramban 8

A Halálos iramban 8. megint lekörözte a mezőnyt az észak-amerikai mozikban a hétvégén. Az autós akciófilm globális bevételei a csillagok közé repítik a filmet.

F1: A McLarennek és a Williamsnek drukkol Hamilton

A háromszoros világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton reméli, hogy a két patinás brit csapat lehet még ellenfél számára a világbajnoki küzdelemben.

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

Szexi tánc okozott tragédiát

Meggondolatlan kamaszlány szexinek tartott táncba kezdett a közlekedő autók mellett, meg is lett az eredménye.

Dühös tulajdonosok perelik a Teslát

Csoportos keresetet adtak be a Tesla ellen a cég kaliforniai ügyfelei. Állításuk szerint életveszélyes kísérletbe kényszerítette  őket a cég az Autpilot szoftver idő előtti aktiválásával.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.