Márciustól gyártják a Hyundai új furgonját

H350

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2015.02.22. 12.00

Márciusban indul a Hyundai vadonatúj modelljének összeszerelése a törökországi Karsan üzemében.

A Hyundai még tavaly ősszel, a Hannoveri IAA haszonjármű kiállításon mutatta be új kis-haszonjármű családját. Az elsősorban az európai piacra tervezett típuskínálattal a márka nem először célozza meg ezt a szegmenst. A dél-koreai autógyártó először a rövid és hosszabb tengelytávval rendelkező változatokat fogja gyártani, melyeket számtalan felépítménnyel rendelhetnek meg a vásárlók.

A törökországi Karsan Otomotiv vállalat és a Hyundai között megkötött hosszú távú termelési megállapodás értelmében a törökök az elkövetkező hét évben 200 ezer H350-as kisbuszt és kisteherautót gyártanak évente. Az új haszonjármű-modellek kétféle teljesítményszinttel rendelkező, 150 és 170 lóerős 2,5 literes CRDi motorokkal készülnek majd. Felszereltségük pedig olyan kiegészítőket tartalmaz majd, mint a biztonságot szolgáló vészfékasszisztens, a borulásgátló rendszer, vagy a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer.

Az utasok kényelmét ezen felül elektromos ablakemelők, hűtött kesztyűtartó, esőérzékelős ablaktörlők, automata fényszórók, tempomat és a beépített GPS-navigáció szolgálja.

A Hyundai szerint az európai vásárlók kipróbált járművet kapnak, a  mérnökök ugyanis hozzávetőleg 2 millió kilométert tettek meg a jármű tesztelése és finomhangolása során. Az extrém hideg időjárási teszteket szerte Európában, Skandináviától Oroszországig végezték. A kemény hidegre Oroszországban és Finnországban készítették fel a furgont, ahol a próbafutások ideje alatt a járművek fagypont alatti hőmérsékleteknek voltak kitéve.

A Törökországban készülő új kisteherautó-család májusban jelenhet meg az európai kínálatban.

Kommentek

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.