A chicagói székhelyű Machinio.com honlapja szerint eladósorba került hat darab, Székesfehérváron gyártott Urbano típusú autóbusz. A helyközi kialakítású járművek helyileg a cseh-német határhoz közel, Untersteinachban találhatók. Bár a honlap alapvetően a Volvót tünteti fel gyártónak, ettől függetlenül a buszok valójában az Alfabusz egykori hírnevét öregbítik.

Az Alfabusz Urbano midik a svájci La Chaux-de-Fonds város megrendelésére készültek 2008-ban és 2009-ben. A 2002-ben alapított magyar cég a székesfehérvári Ikarus gyár területén kezdte meg tevékenységét és elsősorban Volvo-alvázakra karosszált városi, elővárosi, valamint turistabuszokat. Az Urbano a cég utolsó termékei közé tartozik, ugyanis az Alfabusz 2011-ben csődbe ment. A típust a cég a B7RLE alvázra építette és az első elkészült példány a 2008-as tököli autóbusz-fesztiválon is látható volt.

A svájciak kivétel nélkül helyközi kialakításban kérték a midiket, ennek megfelelően az Urbanók utasterében 31+1 kényelmes ülés található és 36 álló utas szállítására alkalmasak. Az első ajtó egy-, míg a második kétszárnyú, viszont mindkettő kifelé nyílik, mely megkönnyíti a le- és felszállást. A járművekben Euro 5-ös, 290 lóerős Volvo dízelmotor dolgozik, melyekhez ötfokozatú automata váltó csatlakozik.

A 10,40 méter hosszú, 2,40 méter széles és 2,95 méter magas autóbuszokat kihajtható mechanikus rámpával is ellátták annak érdekében, hogy a mozgássérültek közlekedése zavartalan legyen. A könnyebb le- és felszállás érdekében a járművet térdeplőrendszerrel is felszerelték, melynek köszönhetően a kasztni valamicskét oldalra is dönthető, ezáltal pedig a belépési magasság is csökkenthető. A midik utasterében Webasto fűtés gondoskodik a megfelelő komfortérzet biztosításáról, emellett dupla üvegezésű oldalablakok védik az utasokat az erős napfénytől vagy a téli zimankótól.

Az Urbano midibuszokat 15,7 millió és 17 millió forint közötti áron kínálják. Viszonylag kevés kilométer van bennük, hiszen a feltüntetett adatok szerint futásteljesítményük 60-95 ezer km között van. Az eladásra kínált hat példányból egyet már megvásároltak, amelyet egy lengyel cég, a Stanpaul-Bus szerzett meg.