Nagy-Britanniában terjeszkedik a Waberer’s

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2014.11.04. 12.00

A legnagyobb magyar fuvarozási cég Angliában alapít leányvállalatot. A lépés a forgalom-növekedéssel magyarázható.

Az Egyesült Királyság legnagyobb konténerkikötőjének otthont adó Felixstowe-ban alapított leányvállalatot a Waberer’s, hazánk legnagyobb és Európa egyik legjelentősebb fuvarozási cége. A magyar cég évtizedek óta részt vesz a brit szigetek és az európai kontinens közötti szállítmányozásban.
 
A Waberer’s kamionjai hetente átlagosan 700 komplett rakományt fuvaroznak Angliába, illetve onnan Európába. Az áruforgalom mennyiségét jól érzékelteti, hogy évente több mint 35 ezer rakományt rakodnak át a szigetország ipari és kereskedelmi központjában. A fuvarok csaknem 80 százaléka angliai, 15 százaléka walesi, 5 százaléka skóciai és néhány százaléka észak-írországi rendeltetésű, illetve feladású.

A Waberer’s terjeszkedéséhez nagymértékben hozzájárult, hogy a cég az elmúlt időszakban 15 százalékos forgalomnövekedést produkált, de korábbi években is kétszámjegyű volt a növekedés. Az Egyesült Királyság jelenleg a magyar fuvarozási cég egyik legnagyobb piaca. “Az angliai vállalat létrehozásával közelebb kerülünk megrendelőinkhez, még jobban megértjük fuvarozással és a logisztikai szolgáltatásokkal szembeni igényeiket. Természetesen a Waberer’s UK Limited élére helyi szakembert neveztünk ki. Douglas French a legnagyobb helyi logisztikai vállalatok élén szerzett évtizedes tapasztalatai révén a minőség személyes garanciáját jelenti a megrendelőik számára” – mondta a vállalat megalapításának bejelentésekor Lajkó Ferenc fuvarozási és szállítmányozási vezérigazgató-helyettes.

A Waberer’s jelenleg Európa egyik legmodernebb és legfiatalabb kamionflottájával rendelkezik. A több mint 3 ezer tagú, saját tulajdonú flotta harmadát már Euro 6-os motorok hajtják. A cég kamionjai évente legalább 30 millió kilométert tesznek meg Nagy-Britanniában. Idén pedig 1300 új, környezetbarát nyergesvontató frissíti és bővíti tovább a Waberer’s flottát.

Kommentek

  • accelerate.

    Gondolom angol fizeteseket fog osztogatni!!

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.