Új pótkocsi-abroncs a Fuldától

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2014.10.20. 12.00

A Fulda új pótkocsi-abroncsa nagyobb futásteljesítményt és kisebb üzemanyag-fogyasztást tesz lehetővé.

Hogy a fenti mondatból mi igaz, azt egyelőre nehezen tudjuk megítélni, azonban a gyártó szerint az új fejlesztésű abroncsok élettartama egyértelműen nagyobb. Az Ecotonn 2 a korábbi előd helyére lép és egyúttal kiegészíti a Fulda teherabroncs-kínálatát. Az új modell a népszerű 385/65 R22.5-ös méretben lesz kapható.


A korábbi modellhez, az Ecotonn+ abroncshoz képest az új pótkocsiabroncs 10 százalékkal nagyobb futásteljesítményt és 7 százalékkal kisebb gördülési ellenállást biztosít, amely csökkenti a jármű kilométerenkénti költségét. A gumiabroncs futófelületi mintázata a korábbihoz képest nem változott, mivel a belső elemzések és a vevői visszajelzések az abroncs magas teljesítőképességét bizonyították az egyenletes kopás és a gördülési ellenállás tekintetében is.

Az új felépítésű karkasz ráadásul a benne található hűvösebb futóréteggel és hatékonyabb oxidációgátlási megoldással tartósabbá is teszi az abroncsot. Az elődjéhez viszonyítva az Ecotonn 2 eggyel magasabb, B besorolást kapott üzemanyag-hatékonyság tekintetében az EU-s címkén. A többi kategóriában változatlan maradt a minősítése, B a nedves tapadásra vonatkozóan és 70 dB a külső zajszint tekintetében.

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.