Mindenkinek lehet rossz napja és ostoba főnöke, de viszonylag kevesen döntenek úgy, hogy munkatársaik életét is veszélyeztető ámokfutásba kezdenek. 

Az USA második legnagyobb szénbányája, a Wyoming állambeli North Antelope Rochelle belső pályaudvarán állt az a szerelvény, amelyet Derek Skyler Brux mozdonyvezető elkötött egy körre, hogy így fejezze ki elégedetlenségét műszakvezetőjének egy döntése iránt. 
Miután a szénszállító vagonokat leakasztotta a mozdonyról, céltalanul elindult, hogy saját szavaival “bosszú álljon a társaságon.” 
A mozdony legalább 15 percen át haladt közel 100 km/óra sebességgel, majd lassítás nélkül áthajtott egy váltón, megrongálva azt. Innentől kezdve a fővonalon haladt, amiről tájékoztatta felettesét, akit párviadalra hívott ki. 
Az immár 110 km/órával robogó mozdony kis híján elgázolt egy, a pálya mentén dolgozó munkást, majd amikor egy útépítéshez ért, rádudált a dolgozókra, hogy megijessze őket. 
A vasút munkatársai többször megpróbálták megállítani a mozdonyt, sikertelenül. 
Végül Brux úgy döntött, nekihajt egy másik szerelvénynek, “hogy lássa, milyen érzés.” 20 km/óra alatti sebességgel kétszer is neki ütközött egy álló szerelvénynek. Ekkor egy vasúti munkásnak sikerült elzárnia a gázolajtartály vészkapcsolóját. Brux gyalog menekült tovább, ám hamarosan elkapták a rendőrök. 
A károk mértékét egyelőre felbecsülni sem tudják. Összesen legalább két váltó sérült meg, ezek egyenként mintegy 50 ezer dolláros (12 millió Ft) tételek, de még becsléseket sem tudtak adni a két megrongálódott mozdony, a pályát ért károk, valamint a tönkre tett vasúti bányamérlegek javítási, pótlási költségeivel kapcsolatban. 
A férfi, aki egy ponton céges telefonját is összetörte, “mert unta magát”, bevallotta, hogy többször felmerült benne az öngyilkosság gondolata. 
Brux akár harminc év börtönbüntetést kaphat, de a szövetségi vasútigazgatóság további bírságokat is kiszabhat rá.
Képeink a North Antelope Rochelle bánya szénszállító szerelvényeit ábrázolják.