Az Európai Unióban a közúti áruszállítás 67 százalékát az országon belüli regionális fuvarok teszik ki. A fogyasztói szokások változása és a csomagküldő hálózatok népszerűségének ugrásszerű növekedése miatt mára ez a szállítási mód vált a legmeghatározóbbá. A német gyártó az új, harmadik generációs gumiabroncs-családot elsősorban a regionális árufuvarozásban résztvevő járművekre fejlesztette ki.

A helyi áruszállítást végző teherautók nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, mint azok, amelyek napokon keresztül róják az országutakat. A nagyobb megterhelés hátterében a gyakori fékezések és gyorsítások, a szűk helyeken történő manőverezések, valamint az eltérő útviszonyok állnak. Nem csoda, ha ebben a szegmensben kifejezetten fontos szerepet töltenek be az abroncsok, amelyek közvetlen kapcsolatot biztosítanak a jármű és az út között.


Az új, harmadik generációs Conti Hybrid gumiabroncsok 17,6 – 22,5 col közötti méretekben állnak a vásárlók rendelkezésére. A 17,5 colos kormányzott tengelyre felszerelhető Conti Hybrid LS3 és a hajtott tengelyekre optimalizált Conti Hybrid LD3 abroncsokat pedig elsősorban a 12 tonnás össztömeggel rendelkező teherautók számára ajánlja a gyártó. Az ennél nehezebb járművekre ugyanakkor a 19,5 colos méretben készülő HS3 modell áll rendelkezésre. A nehéz kategóriás teherjárművekre pedig 22,5 colos méretben készülnek az abroncsok.

Az új gumiabroncsok felhasználhatók például a konténereket szállító, illetve a hulladékfeldolgozó szektorban használt, valamint az egyes telephelyek közötti hosszabb utakat teljesítő járműveken is. A gyártó ígérete szerint a fejlesztéseknek köszönhetően az előző generációs modellekhez képest az új gumiabroncsok élettartama 17 százalékkal nagyobb.  A Conti Hybrid HS3 abroncsok pedig az úgynevezett AirKeep légzáró réteggel is fel vannak szervelve, amely biztosítja a légnyomás hosszabb ideig történő benntartását.