VIP-furgon Nissantól

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.29. 12.00

Mostantól akár már tágabb keretek között is élvezhetik a VIP-arcok az elektromos autózás előnyeit. Igaz, a Nissan egyedi furgonja egyelőre csak koncepciómodell.

A Nissan a közelmúltban mutatta be a teljesen elektromos e-NV200 furgont, most pedig egy egyedi luxus E-VIP szállítójárművel rukkolt elő. A tervezők az e-NV200 Evaliát alakították át egy exkluzív személyszállító járművé, amely kiválóan alkalmas lehet az ötcsillagos szállodák személyszállítási szolgáltatásainak elvégzésére. A károsanyag-kibocsátás nélkül működő modell minden null-emissziós övezetben is közlekedhet.
A kéttónusú külső kifinomult és luxus kidolgozású utasteret rejt. Az üléseket prémium minőségű fehér bőr és kék betétek borítják, amelyek elütnek az utastér főként fekete alsó részétől. A kárpitozás és a szőnyegek fekete színűek, a kezelőpanel felületét pedig zongoralakk-fekete betétek díszítik. Az utastér felső része – beleértve a tetőkárpitot, az ablakkereteket és az oszlopborításokat – fehér színű.

A modellben mindössze négy ülés található, kettő az első sorban és két ülés a hátsó sorban. Az ülésekhez beépített biztonsági övek, kartámaszok és kihúzható lábtámaszok is tartoznak. A hátsó ülőalkalmatosságok jóval az oldalsó tolóajtók mögött helyezkednek el, így a lábtér is nagyobb, melynek köszönhetően a magasabb utasok is teljes kényelemben utazhatnak. Az ülések mögött bőven van hely a csomagoknak is. A hátul utazók szórakoztatásáról 21,5 colos DSP monitor gondoskodik, amely a fedélzeti DVD-lejátszóba helyezett lemezek tartalmát, valamint az utasok iPad-jén vagy iPhone-ján található alkalmazásokat, filmeket vagy képeket is képes megjeleníteni.
A hátsó ülések között található középső panel segítségével vezérlehető a monitor és az utastér világítása. A panel egy italok tárolására alkalmas hűtőszekrényt is rejt. A LED tetőlámpa szórt fénnyel világítja meg az utastér hátsó részét, továbbá minden ülés saját olvasólámpával felszerelt. Műszaki szempontból a tanulmányautó megegyezik a normál e-NV200 modellel. A járművet 80 kilowattos AC szinkron-villanymotor hajtja, amelyet a Nissan LEAF és az e-NV200 számára kifejlesztett 48 modulos lítium-ion akkumulátor lát el energiával.

Az ezzel ellátott Nissan LEAF modellek bemutatásuk óta több mint 750 millió kilométert tettek meg világszerte. A normál e-NV200 modellekhez hasonlóan a hatótávolság könnyedén és gyorsan megnövelhető az egész Európa területén megtalálható, több mint 1200 gyorstöltő segítségével.

Kommentek

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.