A városi áruszállítás minden nyűgjére és kérdésére választ szeretne adni az Iveco Vision koncepciójármű. A hannoveri IAA haszonjármű-kiállításon bemutatott furgon a forgalmi bunyóknak ellenálló, műanyag karosszériapanelekkel, illetve a manőverezést megkönnyítő, áttört szélvédőoszloppal segíti az urbánus közlekedést. 

Az áttetsző tetőnek nincs semmi értelme, hacsak nem a jobb közérzet, ami biztonságosabbá teszi a munkavégzést. 
A jobb oldali tolóajtó az utasülés helyén kapott helyet, ami nyilván abban nyer értelmet, hogy a szokásos kettő helyett egyetlen nyílászárót kell csupán kialakítani, ami olcsóbbá teszi a gyártást. A beszállást egyébként itt lenyíló fellépő segíti. 
A tanulmány különlegessége a teljesen automatikusnak mondott rakománykezelő rendszer, amely érzékelőivel azonosítja a tételeket, és tájékoztatja a vezetőt, hogy a szállítási rend fényében mit hova helyezzen a raktérben, majd a berakodott árut automatikus rögzítő rendszer biztosítja. 
Az Iveco Vision természetesen hibrid hajtásláncot kapott, amelynek részleteire ugyan nem derül fény a cég közleményéből, de mivel városi környezetben tisztán elektromosan tud haladni a jármű, minden bizonnyal nagykapacitású konnektoros hibridről van szó. 
A járműnek a kezelőfelülete is egyedi: felül nyitott, kétszarvú kormánya értelmetlen, az viszont jópofa ötlet , hogy a műszerparknak része egy táblagép, illetve hogy a tolatókamera képét a panoráma tetőre vetítik ki – bár ez utóbbinak szintén nincs semmi gyakorlati értelme.