Az új Cargo 4 váltja fel a korábbi Cargo C3 Plus modellt, valamint kiegészítésként szolgál a Sava Avant 4 kormányzott abroncshoz és az Orjak 4 húzóabroncshoz. A legnépszerűbb 385/65 R22.5-es méretben is kapható megújult modell négy alapvető területen kínál újdonságot az üzemeltetőknek. A legújabb pótkocsiabroncs nem csupán kiegészíti a szlovén Sava abroncskínálatát, de sokoldalúbb felhasználási lehetőséget, nagyobb nedves tapadást, hosszabb élettartamot, valamint jobb újrafutózhatóságot biztosít.

A Cargo 4 által nyújtott teljesítmény az új futókeveréknek, illetve a karkasz tulajdonságainak köszönhető. Az új futókeverék ellenállóbb a repedezéssel, kavicsbeágyazódással és egyéb károsodásokkal szemben. Ezen felül 10 százalékkal jobb nedves tapadással bír elődjéhez képest, melynek köszönhetően megkaphatta az EU-s abroncscímkék “B” – besorolását nedves tapadás kategóriában, ami eggyel jobb, mint a korábbi modellé. A futófelület hidegebb alrétegének köszönhetően üzemanyag-takarékosság szempontjából sikerült megtartania “C” minősítését, külső zaj tekintetében pedig a 70 decibeles, egyhullámos tartományba esik.
Új pótkocsiabroncs a szlovénoktól 1

A Sava pótkocsiabroncs futófelületi mintázata ugyanolyan, mint elődjéé. Ez, illetve az új futókeverék a Cargo 4-et lényegesen jobb újrafutózhatósági tulajdonságokkal ruházza fel. A fenti jellemzők az új Sava Cargo 4-et sokoldalú, hosszútávú és regionális fuvarozásra is alkalmas abronccsá teszik, de szükség esetén földutakon, illetve építkezési területeken is bevethető. 
Az új Cargo 4 a Sava haszonjármű-abroncsok legújabb generációját egészíti ki, ideértve az Avant 4 kormányzott- és az Orjak 4 húzóabroncsot is. Az Avant 4 futófelületi mintázata kiegyensúlyozott nyomáseloszlást, alacsony kopási sebességet tesz lehetővé. Az Orjak 4 pedig nem csak jó húzóerőt és nedves úton való fékezést kínál, de jelentős kopógumi-térfogatot is. A meglévő Sava termékkínálat teherabroncsaihoz hasonlóan az új 385/65 R22.5-ös Cargo 4 is újravágható.