Új pótkocsiabroncs a szlovénoktól

Sava Cargo 4

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.10. 12.00

A Sava Tires piacra dobja a Sava Cargo 4 pótkocsiabroncsot, melynek négy különböző tulajdonságát is továbbfejlesztették.

Az új Cargo 4 váltja fel a korábbi Cargo C3 Plus modellt, valamint kiegészítésként szolgál a Sava Avant 4 kormányzott abroncshoz és az Orjak 4 húzóabroncshoz. A legnépszerűbb 385/65 R22.5-es méretben is kapható megújult modell négy alapvető területen kínál újdonságot az üzemeltetőknek. A legújabb pótkocsiabroncs nem csupán kiegészíti a szlovén Sava abroncskínálatát, de sokoldalúbb felhasználási lehetőséget, nagyobb nedves tapadást, hosszabb élettartamot, valamint jobb újrafutózhatóságot biztosít.

A Cargo 4 által nyújtott teljesítmény az új futókeveréknek, illetve a karkasz tulajdonságainak köszönhető. Az új futókeverék ellenállóbb a repedezéssel, kavicsbeágyazódással és egyéb károsodásokkal szemben. Ezen felül 10 százalékkal jobb nedves tapadással bír elődjéhez képest, melynek köszönhetően megkaphatta az EU-s abroncscímkék “B” – besorolását nedves tapadás kategóriában, ami eggyel jobb, mint a korábbi modellé. A futófelület hidegebb alrétegének köszönhetően üzemanyag-takarékosság szempontjából sikerült megtartania “C” minősítését, külső zaj tekintetében pedig a 70 decibeles, egyhullámos tartományba esik.
Új pótkocsiabroncs a szlovénoktól 1

A Sava pótkocsiabroncs futófelületi mintázata ugyanolyan, mint elődjéé. Ez, illetve az új futókeverék a Cargo 4-et lényegesen jobb újrafutózhatósági tulajdonságokkal ruházza fel. A fenti jellemzők az új Sava Cargo 4-et sokoldalú, hosszútávú és regionális fuvarozásra is alkalmas abronccsá teszik, de szükség esetén földutakon, illetve építkezési területeken is bevethető. 
Az új Cargo 4 a Sava haszonjármű-abroncsok legújabb generációját egészíti ki, ideértve az Avant 4 kormányzott- és az Orjak 4 húzóabroncsot is. Az Avant 4 futófelületi mintázata kiegyensúlyozott nyomáseloszlást, alacsony kopási sebességet tesz lehetővé. Az Orjak 4 pedig nem csak jó húzóerőt és nedves úton való fékezést kínál, de jelentős kopógumi-térfogatot is. A meglévő Sava termékkínálat teherabroncsaihoz hasonlóan az új 385/65 R22.5-ös Cargo 4 is újravágható.

Kommentek

Napelemmel ilyen magasra még nem repültek

Napelemes repülőgéppel akar feljutni a sztratoszféráig egy svájci kalandor, mindössze pár hónappal azután, hogy két honfitársa a világon elsőként megkerülte a Földet egy energiáját kizárólag napelemekből nyerő repülővel.

F1: Nem semmi, kitől kapott levelet Rosberg

Nico Rosbergnek mindenki gratulált már első (és utolsó) világbajnoki címéhez.

Ennyien vezetnek ittasan itthon

Több mint tízezren csatlakoztak a felelős járművezetés fontosságát hangsúlyozó, “Soha ne igyál, ha vezetsz!” elnevezésű kampányhoz, amelyet húsvétkor hirdetett meg az Országos Rendőr-főkapitányság balesetmegelőzési bizottsága és a Diageo Kft.

F1: Doktori címet kapott Jenson Button

A Forma-1 2009-es világbajnoka a mai naptól doktori címmel is rendelkezik.

F1: Rosberg még visszatérhet

Gerhard Berger el tudja képzelni, hogy a meglepetésre visszavonult Nico Rosberg még visszatér a Forma-1-be a jövőben.

F1: Ricciardót feltüzelte Verstappen érkezése

Daniel Ricciardo úgy érzi, pozitív hatással volt rá, hogy Max Verstappen egyből futamgyőzelemmel debütált a Red Bullnál.

Lefokozás az útdíjszolgáltató botrányos ügyében

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. közleményben jelentette be, hogy lezárta azt a belső vizsgálatot, amit az Index kedden megjelent cikke után indított.

Rendőrkanyar vakon, avagy mire jó a tolatókamera

Furcsa mutatványt eszelt ki a Nissan a Juke tolatókamerájának népszerűsítésére. Kérünk szépen, ne próbáld ki otthon!

Ecclestone: Rosberg világbajnok, de semmi több

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone szerint a visszavonuló Nico Rosbergre nem lehet a sportág egyik nagyjaként tekinteni, igaz, azért így is hiányozni fog.

F1: Még számolnak Hamiltonnal Abu-Dzabiért

Niki Laudával és Paddy Lowe-val ellentétben Toto Wolff azt mondja, nem süllyedt el végleg Lewis Hamilton szezonzárós lázadása, a következő szezon előtt tisztázzák az ügyet.

Újabb komolyabb áremelés a kutakon

A szerdai négy- és ötforintos emelés után pénteken is drágulnak az üzemanyagok.

300 ezer magyar autóban lehet veszélyes fék

Magyarországon 300 ezer autóban lehet veszélyes a fékrendszer a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) szerint.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.