Új pótkocsiabroncs a szlovénoktól

Sava Cargo 4

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.10. 12.00

A Sava Tires piacra dobja a Sava Cargo 4 pótkocsiabroncsot, melynek négy különböző tulajdonságát is továbbfejlesztették.

Az új Cargo 4 váltja fel a korábbi Cargo C3 Plus modellt, valamint kiegészítésként szolgál a Sava Avant 4 kormányzott abroncshoz és az Orjak 4 húzóabroncshoz. A legnépszerűbb 385/65 R22.5-es méretben is kapható megújult modell négy alapvető területen kínál újdonságot az üzemeltetőknek. A legújabb pótkocsiabroncs nem csupán kiegészíti a szlovén Sava abroncskínálatát, de sokoldalúbb felhasználási lehetőséget, nagyobb nedves tapadást, hosszabb élettartamot, valamint jobb újrafutózhatóságot biztosít.

A Cargo 4 által nyújtott teljesítmény az új futókeveréknek, illetve a karkasz tulajdonságainak köszönhető. Az új futókeverék ellenállóbb a repedezéssel, kavicsbeágyazódással és egyéb károsodásokkal szemben. Ezen felül 10 százalékkal jobb nedves tapadással bír elődjéhez képest, melynek köszönhetően megkaphatta az EU-s abroncscímkék “B” – besorolását nedves tapadás kategóriában, ami eggyel jobb, mint a korábbi modellé. A futófelület hidegebb alrétegének köszönhetően üzemanyag-takarékosság szempontjából sikerült megtartania “C” minősítését, külső zaj tekintetében pedig a 70 decibeles, egyhullámos tartományba esik.
Új pótkocsiabroncs a szlovénoktól 1

A Sava pótkocsiabroncs futófelületi mintázata ugyanolyan, mint elődjéé. Ez, illetve az új futókeverék a Cargo 4-et lényegesen jobb újrafutózhatósági tulajdonságokkal ruházza fel. A fenti jellemzők az új Sava Cargo 4-et sokoldalú, hosszútávú és regionális fuvarozásra is alkalmas abronccsá teszik, de szükség esetén földutakon, illetve építkezési területeken is bevethető. 
Az új Cargo 4 a Sava haszonjármű-abroncsok legújabb generációját egészíti ki, ideértve az Avant 4 kormányzott- és az Orjak 4 húzóabroncsot is. Az Avant 4 futófelületi mintázata kiegyensúlyozott nyomáseloszlást, alacsony kopási sebességet tesz lehetővé. Az Orjak 4 pedig nem csak jó húzóerőt és nedves úton való fékezést kínál, de jelentős kopógumi-térfogatot is. A meglévő Sava termékkínálat teherabroncsaihoz hasonlóan az új 385/65 R22.5-ös Cargo 4 is újravágható.

Kommentek

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.