Szeptember végén veheti át a Futár forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszert a fejlesztőktől a Budapesti Közlekedési Központ, miután az utolsó hibajavításokat is elvégezték.

A rendszer tesztüzemében tapasztalt hibák javítása még tart. A nyár elején a BKK többször tapasztalta, hogy a közterületi kijelzők a GPS-alapú, valós idejű járatinformáció helyett az előre betáplált menetrendet jelenítették meg, ezt a hibát általában a járművek és a központ közötti kommunikációs hiba, vagy a jármű fedélzeti egységének hibája okozta. Utóbbiak javítását a BKK felgyorsíttatta.

A Futár projekt keretében a BKK 1536 buszra, 612 villamosra és 145 trolibuszra szerelt fel fedélzeti egységet, 263 darab köztéri kijelzőt helyezett el, és új forgalomirányítási központot alakított ki. A 6,7 milliárd forintos projekt többször is megcsúszott, 2012 júliusában cseréltek alvállalkozót, akkor 2013 nyári bevezetést terveztek. Később a villamosok felszerelése ütközött nem várt nehézségekbe. A közterületi kijelzők tesztelését tavaly októberben kezdték meg.