Forgalmazót váltott az Iveco

Szerző: Vezess levél küldés  MTI levél küldés 
Dátum: 2014.07.10. 13.00

A DanubeTruck végezheti a jövőben az Iveco haszonjárművek, könnyű és nehéz teherautók valamint autóbuszok értékesítését idehaza.

DanubeTruck Magyarország Kft veszi az Iveco Magyarország Kft-től annak kereskedelmi tevékenységét, tehát az importot és az értékesítést is, jelentették be egy szerdai sajtóbeszélgetésen. Az új cég végezheti a jövőben az Iveco haszonjárművek, könnyű és nehéz teherautók valamint autóbuszok értékesítését idehaza.

Jelentős piaci növekedést remél Mészöly Tamás, a DanubeTruck managere

Jelentős piaci növekedést remél Mészöly Tamás, a DanubeTruck managere


A DanubeTruck a járművek forgalmazása mellett a szervizelésért és az alkatrészek ellátásáért is felel majd. Az új értékesítő cég jövőre 500 jármű eladását tervezi legalább 6,6 milliárd forint értékben. Ennek megfelelően a társaság a könnyű teherautóknál 4,1 százalékos piaci részarányt 10 százalékra, míg a nehéz haszonjárművekét 2-ről 12 százalékra szeretné növelni.

Új kereskedői hálózatot hoznak létre, amely az egész országra kiterjedően tevékenykedik majd. Az azonnal átvehető új gépkocsik mellett a DanubeTruck vonzó árakon kínál nagy mennyiségű használt és cserejárművet is. A cég ősszel egy szerviz és alkatrész akcióval indítja tevékenységét.

A DanubeTruck a Pappas-csoporthoz tartozik, melynek részesedése az összefonódás után 55 százalékra nő az eddigi 43 százalékról, így a cégcsoport megerősíti vezető helyét a kis és nagy haszonjárművek magyarországi piacán. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megítélése szerint azonban ez nem vezet a verseny jelentős csökkenéséhez. Egyrészt azért, mert a hazai közepes haszonjármű piacon további három jelentős piaci részesedésű vállalkozás is jelen van (MAN, DAF és a Renault), másrészt pedig a Pappas-csoport márkái és az Iveco nem tekinthetők egymás közeli versenytársainak.

A turistabuszok piacán az eddigi mintegy 30 százalékról 40 százalék körülire emelkedik a Pappas-csoport részesedése, azonban a GVH álláspontja szerint ez sem jár a verseny jelentős csökkenésével, mivel az érintett piacon további négy, viszonylag jelentős részesedéssel rendelkező vállalkozás van még jelen. A Pappas-csoport fő tevékenysége Magyarországon a Mercedes, a KIA és a Fiat típusú gépjárművek kiskereskedelmi forgalmazására, alkatrész-ellátására és szervizelésére terjed ki.

A régióban a magyarországi Iveco-értékesítés dobogós helyen áll. Az olasz gyártó egyébként egy nagy ipari multi, a CNH Industrial kezében van, melynek a múlt évi árbevétele 33,8 milliárd euró volt. A cég a világon 12 márkát állít elő 62 gyárával, amelyekben összesen 71 ezer főt foglalkoztat. A CNH profilja a közúti járműgyártás mellett a mezőgazdasági, az építőipari és a speciális – tűzoltó, katonai – járművek előállítása, de forgalmaz hajtásláncokat is.

Kommentek

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.