Április 19-én, szombaton E jelzéssel az eredeti állapotúra helyreállított igazi fapados, favázas barnára festett 1074-es nosztalgiavillamos jár a Móricz Zsigmond körtér és Kamaraerdő között. Ezen a napon a régi ezüstszürke-sötétkék színekben pompázó M jelzésű IK180-as csuklós autóbusz is nyitott ajtókkal várja a Deák téren mindazokat, akik szívesen kilátogatnának a szentendrei Városi Tömegközlekedési Múzeumba.

Április 20-án, húsvétvasárnap a Közvágóhíd és a Jászai Mari tér között hozza-viszi utasait az ugyancsak korhűen felújított 101 éves sárga, D jelzésű 436-os favázas villamos. Húsvéthétfőn két nosztalgiavillamos is közlekedik a Széll Kálmán térről indulva: a H jelzésű 1074-es barna favázas nosztalgia ezúttal a Széll Kálmán tér és Hűvösvölgy között, míg a B jelzésű fémvázas FVV csuklós – a köznyelvben Bengáli becenevű – villamos a Gellért téren és a Tabánon át a Deák Ferenc térig jár, de a végállomások kivételével egyetlen megállóban sem áll meg.

Április 26-án, szombaton M jelzéssel újra forgalomba áll az LZZ-330-as (korábban a GA-96-00) rendszámú IK180-as típusú csuklós autóbusz a Deák tér és a szentendrei Városi Tömegközlekedési Múzeum között. Ez a jármű az 1966 és 1973 közötti első sorozatban gyártott csuklós autóbuszok közül az egyik, amelyik 1970-ben legördült az Ikarus gyártósoráról, ahonnan a BKV-hoz került. Tíz éven át rótta Budapest útjait, majd 1980-ban végleg elbúcsúzott utasaitól. Az eltelt évek alatt a BKV felújította, így 2013-ban újra forgalomba állt, de immár a nosztalgiaflotta tagjaként. A nosztalgiabuszra váltott menetjegyet mindenképpen érdemes megőrizni, mert a múzeumban ingyenes felvételkészítésre is jogosít.