Az első három szóló, alacsonypadlós, háromajtós és légkondicionálóval ellátott busz április 2-án a dél-pesti 182-es és 184-es vonalán jár majd, a további 34 busz honosítása pedig legkésőbb augusztus 31-éig készül el, melyek szintén a dél-pesti térségben állnak forgalomba.

A franciaországi Dijonból érkezett járművek arculatát a BKK átalakítja, ezenkívül az utastájékoztatást és a kijelzőket a FUTÁR rendszerbe illesztik. A vizsgára való felkészítésük és hatósági forgalomba helyezésük folyamatosan zajlik.

A 2005-2009 között gyártott buszok futásteljesítménye alacsony, ennek ellenére rendkívül kedvező áron, darabonként nyolcmillió forintért lehetett beszerezni őket. Ez az eladási ár a megszokott piaci áraknál jóval alacsonyabb, amely annak következménye, hogy a korábbi üzemeltető teljesen felszámolja saját CNG-üzemét, így egyszerre rövid időn belül kívánja értékesíteni teljes flottáját.