Nagyra nőtt SUV Genfből

Multivan Alltrack

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2014.03.06. 12.00

A genfi autószalonon volt a szabadidő autós kialakítású T5-ös világpremierje. A Multivan Alltrack luxus a köbön.

A Multivan Alltrack fantázianevet viselő koncepció méreteiben gyakorlatilag megegyezik az alaptípussal, belső kialakítása viszont eltér a szokványos kisbuszos utastértől. Persze mindez nem a véletlen műve, az Alltrack-ról messziről ordít, hogy a SUV-ok eleganciáját vegyíti a furgonok tágasságával. Ennek köszönhetően a modellváltozat kiválóan alkalmas nagy bevásárlásokra, ugyanakkor egy operaház parkolójából sem tűnne ki a puccos autók közül.

A Volkswagen Multivan Alltrack-et a 4Motion összkerékhajtással, valamint 180 lóerős (132 kW), kétliteres turbódízel motorral szerelte. Az igazi újdonság azonban nem a motorháztető alatt, hanem az utastérben található. A laminált padlóval burkolt beltérben a kékesszürke bőrülések tetszés szerint előre-hátra mozgathatók és állíthatók. A jármű bal oldalában pedig egy ízléses kiszolgáló egység kapott helyet, melyben gázmelegítő, valamint egy friss vizes tartály is megtalálható. A modulban mindezek mellett még egy hűtőt is elhelyeztek az italos palackok hidegen tartása végett.

Az utastér borításaihoz hosszú élettartamú anyagokat választottak. Ennek köszönhetően az ajtónyitók krómozott bevonatot kaptak, a sportos formába öntött kormányt pedig speciális kopásálló burkolattal látták el. A szürkés borításokat a kékes elemek, valamint a barna díszlécek dobják fel. Az utasok szórakoztatásáról a Dynaudio térhatású hangrendszer gondoskodik, a sofőr megfelelő kiszolgálását pedig egy fedélzeti számítógép látja el, mely a műszerfal közepén kapott helyet. A sebváltó a transzporteres kialakításnak megfelelően a kormánytól jobbra helyezkedik el.
A Multivan Alltrack koncepció egy érdekes átmenet a szabadidő autók, valamint a munkás személyszállító furgonok között. A modellből persze bármikor könnyedén varázsolható áruszállító is, ugyanis a kiszolgáló modul, valamint a hátsó ülések kivehetőek. Igaz, jól meg kell gondolni milyen árukkal töltjük fel a rakteret, hogy se a laminált padló, se pedig a kasztni teljes hosszában végig futó üvegek ne karcolódjanak.

Forrás: Vezess

Kommentek

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.