A Multivan Alltrack fantázianevet viselő koncepció méreteiben gyakorlatilag megegyezik az alaptípussal, belső kialakítása viszont eltér a szokványos kisbuszos utastértől. Persze mindez nem a véletlen műve, az Alltrack-ról messziről ordít, hogy a SUV-ok eleganciáját vegyíti a furgonok tágasságával. Ennek köszönhetően a modellváltozat kiválóan alkalmas nagy bevásárlásokra, ugyanakkor egy operaház parkolójából sem tűnne ki a puccos autók közül.

A Volkswagen Multivan Alltrack-et a 4Motion összkerékhajtással, valamint 180 lóerős (132 kW), kétliteres turbódízel motorral szerelte. Az igazi újdonság azonban nem a motorháztető alatt, hanem az utastérben található. A laminált padlóval burkolt beltérben a kékesszürke bőrülések tetszés szerint előre-hátra mozgathatók és állíthatók. A jármű bal oldalában pedig egy ízléses kiszolgáló egység kapott helyet, melyben gázmelegítő, valamint egy friss vizes tartály is megtalálható. A modulban mindezek mellett még egy hűtőt is elhelyeztek az italos palackok hidegen tartása végett.

Az utastér borításaihoz hosszú élettartamú anyagokat választottak. Ennek köszönhetően az ajtónyitók krómozott bevonatot kaptak, a sportos formába öntött kormányt pedig speciális kopásálló burkolattal látták el. A szürkés borításokat a kékes elemek, valamint a barna díszlécek dobják fel. Az utasok szórakoztatásáról a Dynaudio térhatású hangrendszer gondoskodik, a sofőr megfelelő kiszolgálását pedig egy fedélzeti számítógép látja el, mely a műszerfal közepén kapott helyet. A sebváltó a transzporteres kialakításnak megfelelően a kormánytól jobbra helyezkedik el.
A Multivan Alltrack koncepció egy érdekes átmenet a szabadidő autók, valamint a munkás személyszállító furgonok között. A modellből persze bármikor könnyedén varázsolható áruszállító is, ugyanis a kiszolgáló modul, valamint a hátsó ülések kivehetőek. Igaz, jól meg kell gondolni milyen árukkal töltjük fel a rakteret, hogy se a laminált padló, se pedig a kasztni teljes hosszában végig futó üvegek ne karcolódjanak.

Forrás: Vezess