Felcsatolhatós mini lánctalp pick-upokra

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2014.01.18. 12.00

Nem az oroszok találták fel, pedig akár fél méteres hófalon is átgázolhatunk vele anélkül, hogy elakadnánk. Itt van az eszköz, melyek köszönhetően többet a hókotróra sem kell várnunk!

Az elmúlt héten több amerikai városban is szükségállapotot hirdettek a szokatlan ítéletidő miatt. Míg mi kellemes kora tavaszi időt élvezhettünk a Kárpát-medencében, addig New York és Massachusetts állam sűrűn lakott vidékein oltári nagy közlekedési káosz alakult ki a hó miatt. A hóréteg vastagsága Bostonban elérte a 45 centimétert, de a nagyvárostól északra 60 centis havat is mértek. Ilyen körülmények között nehezen elvárható egy haszonjárműtől, hogy oda vigye tulajdonosát, ahova szeretné.

Egy különleges fejlesztés azonban megteremti a lehetőséget arra, hogy egy pick-up akár 30-40 centiméteres hóban is elguruljon oda, ahova a sofőrnek feltétlenül el kell jutnia, dacolva a jégkorszaki körülményekkel. Ez egy úgynevezett “Track N Go-nak” köszönhető, mely tulajdonképpen egy felszerelhető mini lánctalp. Az amerikai AD Boivin cég tavaly mutatta be az eszközt, melyet mindössze 15 perc alatt lehet felszerelni a pick-up kerekeire.

Elég menő és ráadásul praktikus is

A mini lánctalpak elejét és hátulját a sítalpakhoz hasonló modón alakították ki, annak érdekében, hogy könnyeben boldoguljon a hóval. Ettől függetlenül az eszköz nyáron mocsaras, vízzel áztatott területen is használható. A 25 ezer dollárba kerülő Track N Go előnye, hogy nagyobb futófelületet biztosít a jármű számára, mint a négy gumiabroncs együttvéve. Ennek köszönhetően a pick-up nem akad el és nem süllyed el a méteres hóban. Bár nem valószínű, hogy az eszközre nagy szükség lenne ezen a télen idehaza, azért jó tudni, hogy van mihez nyúlni, ha beköszönt a zimankó.

Kommentek

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.