Átfestették a Pestre kerülő Volvo-buszokat

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.01.17. 14.00

Tizenöt átfestett debreceni, Volvo B9L-Alfa Civis 12 típusú autóbusz kerül hamarosan Budapestre, amelyeket a BKV bérel majd 2020-ig.


Tizenöt átfestett debreceni, Volvo B9L-Alfa Civis 12 típusú autóbusz kerül hamarosan Budapestre, amelyeket a BKV bérel majd 2020-ig. A buszokat a székesfehérvári, egykori Alfa Busz gyártotta, és Debrecenből azért kerülhetnek Budapestre, mert a hajdú-bihari megyeszékhelyen a 2-es villamosvonal átadása miatt feleslegessé váltak.

A több éves buszok Volvo-motorja 9360 köbcentis, teljesítménye 310 lóerő 1400 Nm-es nyomaték mellett. Az autóbuszok hegesztett acélalvázzal és rozsdamentes acél felépítményű vázszerkezettel rendelkeznek, a homlok- és hátfal üvegszál-erősítésű műanyag elemekből készült. A járművek fényezése folyamatosan zajlik.

Kommentek

  • husky

    Az angol emeletesket meg az indiai bambuszredőnyös Tata-kat mért nem vették meg kilóra?? Az még olcsóbb lenne!

  • Steppenwolf

    Demagóg hülyeségek idefirkantása helyett ha utánanéztél volna, tudnád, hogy ezek valamivel több mint 4 éves, alig futott buszok és mellesleg bérlik.

    Egyébként több tucat új buszra van folyamatban beszerzés, tavasszal pedig a fővárosi agglomerációs vonalakon, már a Volánbusz üzemeltetésében több mint 160 db. új, Euro 6-os Volvo és MAN áll forgalomba.

  • Tede

    Hát az igazság teljesen más. Ezek a buszok teljesen rosszak, már új korukba is csörögtek csattogtak, majd szét estek. Az Lmg-001-012 ig festik át, ezek voltak az első buszok, kb 280.000 Km van bennük, és állandóan lerohadnak. Van mikor az Adblue rendszer mondja be az unalmast, van mikor egyszerűen megáll, és a saru levétele után tud bejutni az Intertanker szervizébe. Majd ott jön a Laptopos ember, kiüti a hibakódot a tárolóból, és 3 napig megint megy a busz, de valós javítás nem történik. Már 1 éves korukba csupa rozsda volt belül, eszméletlenül csörögtek, és most van olyan, ami egyszerűen széthullana ha a sofőr szabadidejében nem húzna át csavarokat. Nem is beszélve a szóló 40 a csuklós 70 literes fogyasztásához, hol van ez a Rába motoros Ikarus 28-35 literes fogyasztásához? A csuklósokat Lengyelbe rakták össze azok jó minőségűek, bár a csuklócsapágy állandóan tönkremegy ezeken a szuper debreceni utakon, így milliós a javítási költségek állandóan kijönnek. Az igazság az hogy az Intertankert és ezeket a buszokat a helyi városvezetés valószínűleg “felbuktatja” Bkk-hoz hadd kilódon vele Pes. Hogy miért teszi?? Mert anno Kósáék olyan hátrányos szerződést kötöttek az Intertanker-el, hogy már ez nagyon kellemetlenné , és vállalhatatlanná vált, mert ugyebár nehéz megmagyarázni hogy ezekért a szarokért, és az egész igénytelen városi közlekedést tönkretevése ellenében, hogy a francba lehet évi 7, 5 milliárdos hasznot kifizetni az Intertankernek, főleg hogy a az adósságból kimosták a legel adósodott várost. Olyan szinten rossz a szerződés , hogy például eleinte azt mondták, hogy csak hétvégente nem járnak a trolik, mert felújítják a felső vezetéket (eleinte nézték annyira hülyének az embereket, hogy kiküldték a szervizkocsit, most már nem),már ott tartunk hogy leginkább troli helyett is buszok járnak, mert többe kerül állva hagyni a buszokat, mint járatni őket Persze valszin megint a sok %-os részesedés miatt kötöttek ilyen szerződést, de az egészben a kellemetlen az, hogy nem tudják felmondani, mert akkora kötbért kellene kifizetni a városnak, hogy beleroskadna Debrecen. Persze a városvezetés felelősséget nem vállal ezért, így a város megtámadta a szerződést a bíróságon azzal, hogy nem ilyen fogyasztási adatokban egyeztek meg az Intertanker-el, ,és nem ilyen sok hibával futtatják a buszt, aminek legtöbb részét a Dkv- fizeti ki.Egyes állítások szerint a buszokra a gumikat is külön bérli Debrecen… Persze EGY JÓ MUTYIGYANÚS ÜGY hátulütője az, hogy ha már politikai vezetés számára veszélybe kerül és vállalhatatlanná válik, akkor szabaduljon meg a társtól (intertanker), de csak még okosan, így valszin az Intertanker szar buszai felkerülnek szépen lassan Pestre, itt meg új üzemeltetőt keresnek, vagy visszaadják a lehetőséget a Hajdú Volánnak, és valszin Mercedes buszokkal üzemeltesse a tömegközlekedést. Így majd mindenki boldog tiszta, és elégedett lesz :))

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.