Ilyet tuti nem látsz itthon!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.12.14. 10.45

Már bőven a fűtési szezonban járunk, azt viszont tudjátok-e, hogyan jut el a fa a kazánig?

Bőven a fűtési szezont tapossuk, és aki nem méregdrága gázzal fűt otthon, az a sajnos nem sokkal olcsóbb, ám a meleget tovább tartó vegyestüzelésű kazánokba dörrent be, a legtöbb esetben fával. A fa pedig honnan jön? Az erdőből, mégpedig teherautón, amire valahogy fel kell pakolni. 
Előre semmit nem szeretnék elárulni, úgy nem lenne érdekes a videó, de annyit bátran állítok, hogy ilyet még nem láttatok, legalábbis hazánkban biztosan nem. Ha tévedek, akkor jöhetnek a kommentetek! :) 
Zseniális megoldás, gyors, egyszerű és egyben költséghatékony. A videó végén hallható elégedett füttyentés is jelzi, hogy mennyire jól működik a dolog. Lehetséges, azonban, hogy csak én vagyok tájékozatlan a fakitermelés világában, és ez olyan módszer, amit a legtöbb cég már régóta alkalmaz. 
Bevallom őszintén, én eddig valahogy így képzeltem el ez a folyamatot, és ezzel is csak az ismeretterjesztő csatornákon találkoztam. 

Szavazás

Ti mivel fűtitek a házat/lakást?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • husky

    Az ütött-kopott 30-40 éves vagy öregebb technikák sem semmi, régi márkák: Autocar, Pacific, Diamoind T , Reo, Brockway stb. Csak mára már “kihalatak” a kétütemű dízelmotorral együtt. A Mack sem mai darab, ma már a Western Star az egyik menő márka. volt egy baleset, amikor egy ilyen, még jobban megrakott szerelvény lerombolt egy benzinkutat mert tankolni akart. Azóta csak rakomány nélkül hajthatnak be. Közúton ott sem mehet megrakva a 15-17 tonnás tengelyenkénti terhelés miatt. Az ha egy 20-30 méteres rönkból lelóg 5-7 méter nem számít, vagy 3-3,2 méter széles és 4-5 méterre magasodik, de a platótól mérve!
    Itt Európában a távvezérelt pótkocsi a menő, a Doll cég gyártmánya, a vezetéek meg felkötve a rönkre, a pótkocsi meg 18-22 méteres rönkökhöz van erősítve.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.