Ilyet tuti nem látsz itthon!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.12.14. 10.45

Már bőven a fűtési szezonban járunk, azt viszont tudjátok-e, hogyan jut el a fa a kazánig?

Bőven a fűtési szezont tapossuk, és aki nem méregdrága gázzal fűt otthon, az a sajnos nem sokkal olcsóbb, ám a meleget tovább tartó vegyestüzelésű kazánokba dörrent be, a legtöbb esetben fával. A fa pedig honnan jön? Az erdőből, mégpedig teherautón, amire valahogy fel kell pakolni. 
Előre semmit nem szeretnék elárulni, úgy nem lenne érdekes a videó, de annyit bátran állítok, hogy ilyet még nem láttatok, legalábbis hazánkban biztosan nem. Ha tévedek, akkor jöhetnek a kommentetek! :) 
Zseniális megoldás, gyors, egyszerű és egyben költséghatékony. A videó végén hallható elégedett füttyentés is jelzi, hogy mennyire jól működik a dolog. Lehetséges, azonban, hogy csak én vagyok tájékozatlan a fakitermelés világában, és ez olyan módszer, amit a legtöbb cég már régóta alkalmaz. 
Bevallom őszintén, én eddig valahogy így képzeltem el ez a folyamatot, és ezzel is csak az ismeretterjesztő csatornákon találkoztam. 

Szavazás

Ti mivel fűtitek a házat/lakást?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • husky

    Az ütött-kopott 30-40 éves vagy öregebb technikák sem semmi, régi márkák: Autocar, Pacific, Diamoind T , Reo, Brockway stb. Csak mára már “kihalatak” a kétütemű dízelmotorral együtt. A Mack sem mai darab, ma már a Western Star az egyik menő márka. volt egy baleset, amikor egy ilyen, még jobban megrakott szerelvény lerombolt egy benzinkutat mert tankolni akart. Azóta csak rakomány nélkül hajthatnak be. Közúton ott sem mehet megrakva a 15-17 tonnás tengelyenkénti terhelés miatt. Az ha egy 20-30 méteres rönkból lelóg 5-7 méter nem számít, vagy 3-3,2 méter széles és 4-5 méterre magasodik, de a platótól mérve!
    Itt Európában a távvezérelt pótkocsi a menő, a Doll cég gyártmánya, a vezetéek meg felkötve a rönkre, a pótkocsi meg 18-22 méteres rönkökhöz van erősítve.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.