A környezetbarát midibusz motorja és hajtáslánca a holland Ebusco-tól érkezik. A jármű akkumulátorának valamint erőforrásának teljesítményéről azonban egyelőre nem közölt hivatalos adatokat a BredaMenarinibus. A jármű egy lényeges ponton nagymértékben különbözik a piacon kapható versenytársaktól. Az e-Vivacity+ a midibuszoktól eltérően normál méretű kerekekkel rendelkezik,  ami meglehetősen furcsa lehet elsőre főleg, hogy idehaza továbbra is népszerű a 19,5 colos gumiabroncsokkal érvelni az alacsonyabb üzemanyag fogyasztás terén.

A midibusz kicsit keskenyebb a városi buszoknál, ugyanis 2,35 méter széles, viszont méter magas. Tömzsi termete ellenére az e-Vivacity+ nagy befogadóképességgel rendelkezik hiszen összesen 53 utas szállítására képes. Ebből pedig 11 ülőhely áll rendelkezésre, mindamellett a második ajtónál kialakított peronon kerekesszékkel közlekedők utazására is van lehetőség.

A null emissziós Vivacity+ sorozatgyártása ugyan csak 2014 közepén indul, így a modell egyelőre csak Euro 6-os dízel, valamint CNG-motorokkal áll az üzemeltetők rendelkezésére. Ezt követően biztosan számíthatunk feltűnésére kisebb-nagyobb flottákban egyes olaszországi üzemeltetőknél, mivel a BredaMenarinibus különösen nagy népszerűségnek örvend odahaza. A több mint 90 éves tapasztalattal rendelkező cég a második legnagyobb autóbuszos-gyártónak számít Olaszországban.