Mészáros Csaba a 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson az Evopro piaci helyezkedése mellett más, a vállalt számára fontos stratégiai lépéseket is felvázolt. Az Evopro-csoport vezérigazgatója az ázsiai piacot, mint kedvező üzleti teret emelte ki. Hozzátette: a keleti nyitás jól működő stratégiai kulcs lehet a járműiparban, így a széles körű nemzetközi aktivitás mellett az Evopro Ázsiát is célba venné.

A vezérigazgató szerint a sikeres működéshez nem elég pusztán a hatékony piaci elhelyezkedés. Olyan termékek tervezése, gyártása szükséges, melyek nemcsak a világpiac igényeinek felelnek meg. Példaként az Evopro moduláris felépítésű, kompozit karosszériás, elektromos hajtású buszát említette, melynek prototípusa jelenleg is készül. A null-emissziós buszcsalád szabvány méretű, egymáshoz építhető elemekből áll, energiatakarékos, környezetbarát és költséghatékony. A moduláris felépítés ugyanis nemcsak kreatív, praktikus külsőt, de költséghatékony gyártást is biztosít a busznak.

A vezérigazgató elmondása szerint a hatékony működés alapelve az összefogás, hiszen, a nagy gyártók mintájára, célszerűbb egyetlen megfelelő minőségű terméket gyártani, mintsem több hiányosat. A vállalkozást idén a dél alföldi régió leginnovatívabb vállalkozásának választották.