Kiskerekű buszokkal támadnánk le Ázsiát

Evopro

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2013.11.28. 12.30

Az európai piacok mellett kelet felé nyitna az Evopro. Erről a legutóbbi autóbuszos konferencián beszélt a cégcsoport vezérigazgatója.

Mészáros Csaba a 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson az Evopro piaci helyezkedése mellett más, a vállalt számára fontos stratégiai lépéseket is felvázolt. Az Evopro-csoport vezérigazgatója az ázsiai piacot, mint kedvező üzleti teret emelte ki. Hozzátette: a keleti nyitás jól működő stratégiai kulcs lehet a járműiparban, így a széles körű nemzetközi aktivitás mellett az Evopro Ázsiát is célba venné.

A vezérigazgató szerint a sikeres működéshez nem elég pusztán a hatékony piaci elhelyezkedés. Olyan termékek tervezése, gyártása szükséges, melyek nemcsak a világpiac igényeinek felelnek meg. Példaként az Evopro moduláris felépítésű, kompozit karosszériás, elektromos hajtású buszát említette, melynek prototípusa jelenleg is készül. A null-emissziós buszcsalád szabvány méretű, egymáshoz építhető elemekből áll, energiatakarékos, környezetbarát és költséghatékony. A moduláris felépítés ugyanis nemcsak kreatív, praktikus külsőt, de költséghatékony gyártást is biztosít a busznak.

A vezérigazgató elmondása szerint a hatékony működés alapelve az összefogás, hiszen, a nagy gyártók mintájára, célszerűbb egyetlen megfelelő minőségű terméket gyártani, mintsem több hiányosat. A vállalkozást idén a dél alföldi régió leginnovatívabb vállalkozásának választották.

Kommentek

  • Fogash73

    A “keleti nyitás” a közép-keleti “isztánokat” jelenti. Azok szegény országok. A szegény országokban rosszak az utak. Arra NAGY kerekű busz való…

    A szegény és száraz országokban nem gond a korrózió, valamit tudnak fémeket összehegeszteni. Marha jó ötlet oda kompozit-buszokat ajánlani…

    A képen látható busz teljes hosszához aránytalanul sok a tengelytáv. Így a busz nem fordulékony, ami a szűk belvárosokban ugyanúgy probléma, mint a keskeny hegyi utakon. Ráadásul az alvázat sokkal jobban terheli, pláne a rossz (gyakran burkolatlan) utakon…

    Van még ilyen jó ötlete a kedves gyártónak?

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.