Az egészen pontosan a D Cab 2M típusszámot viselő modell a 3,5-7,5 tonnáig terjedő össztömegű változatokban készül. Ugyan jellegét tekintve elsősorban városi teherszállításra tervezték, de kialakításának köszönhetően kukásautónak is ideális. A Nissan Motorral közösen kifejlesztett új modell megjelenésével teljessé vált a Renault Trucks kínálata, ugyanis a 2,8-tól 120 tonnásig terjedő teherautóival az összes szállítási igényt ki tudja elégíteni.

A Renault Trucks D-t elsősorban a városi áruterítésre szánták. A kiskerekű teherautó készülhet dobozos, platós, illetve speciális feladatokat ellátó felépítménnyel. A franciák várakozásai szerint a hulladékgyűjtő változat különösen népszerű lesz az üzemeltetők körében, mivel kisebb, mint egy hagyományos kukásautó. Az előretolt fülkével ötvözött kompakt felépítésnek köszönhetően a szűk belvárosi utcákon is könnyedén lehet vele manőverezni.

A teherautó kétméteres fülkéjének megtervezésekor ügyeltek arra, hogy minden helyet kihasználjanak, ennek köszönhető, hogy a sofőr környezetében számos rekesz található. A kabint alapvetően három személy számára tervezték, a középső ülésből viszont könnyedén asztalka varázsolható, ami jelentősen növeli a kényelmet a teherautóban ülők számára.

Csak a 7,5 tonnás változathoz jár robotváltó

A járművet a lyoni gyártó Euro 6-os minősítésű, 150 és 180 lóerős motorokkal gyártja, melyekhez hatsebességes mechanikus váltót kínál. Ugyanakkor meg kell barátkozni a keserű ténnyel, hogy a városi kialakítás ellenére a Renault Trucks csak a 7,5 tonnás változathoz kínál robotváltót.