Az ég felé nő a Transit

37 centit nyurgult a Ford Transit Custom

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.09.26. 07.00

A tetőszerkezet teljes egészében acélból készül, így a tetőcsomagtartó terhelhetősége eléri a 100 kilogrammot.

A Ford bemutatta a Transit Custom egytonnás haszonjármű új, magasított tetős változatát, amely az alacsony tetős kivitelnél 20 százalékkal nagyobb rakodóteret kínál. Az új modellváltozat már megrendelhető, és az első autókat az év későbbi szakaszában vehetik át a vásárlók. A 2013-as Év Haszonjárművének új változata főleg építőipari vállalkozók és csomagküldő szolgálatok számára készült.

A tető padlótól mért távolsága 370 mm-rel nőtt, így az autó rakterének maximális befogadóképessége 8,3 köbméter (fixen beépített, teljes rekeszfallal). A magasított tetős modell a szegmensben egyedülálló tulajdonsággal bír: teljes egészében acélból készült tetőszerkezete erősebb a kompozit tetőlemezeknél, így a tetőcsomagtartó teherbírása eléri a 100 kilogrammot.


Az új, magasított tetős Transit Custom modellek első példányai már idén kikerülnek a vásárlókhoz, akik ugyanazokkal az opciókkal rendelhetik meg autójukat, mint az alacsony tetős változatokat: kérhetnek rövid, illetve hosszú tengelytávolságú autót, valamint többféle megengedett össztömegű és hajtásláncú változatot, illetve dobozos és kombi karosszériát. Az alacsonytetős modellhez hasonlóan a magasított tetős változat kategóriaelső méretű rakterébe is beemelhető egy teli Euro raklap a piac legszélesebb tolóajtaján keresztül, és mind a rövid, mind pedig a hosszú tengelytávolságú modellváltozatban elfér három megpakolt Euro raklap.

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.