“Be kell vallanom, pillangók voltak a gyomromban, és bizonyára még sokszor elcsodálkozom majd azon, hogy mire is hagytam rábeszélni magam. Nem vagyok hegymászó, és nem szeretem a magasságot. De megígértem, hogy elvégzem a mutatványt, így már nem hátrálhattam meg? – mondja Claes Nilsson, bizonyára mit sem sejtve arról, hogy magyarul zabszemekkel és az emésztőcsatorna egész más traktusával szoktuk illusztrálni sz érzést, ami elfoghatta.

A Volvo Trucks elnökének közel két órán keresztül kellett egy olyan Volvo FMX építőipari teherautó  homlokpaneljén állnia, amelyet több mint 20 méter magasra lógattak fel a göteborgi kikötő vize felett. “Természetesen többször újra kellett vennünk a jelenetet, időigényes folyamat volt a felvétel. Meglehetősen hideg volt – nagyjából plusz 8 fok – a szél pedig 10 méter/szekundumos sebességgel fújt, így egy idő után meglehetősen áthűltek a kezeim. De minden remekül ment. A biztonság végig 100 százalékos volt, így sosem féltem igazán” – folytatja Claes Nilsson. “A The Hook című filmmel szerettük volna bemutatni, hogy a teherautó elülső vonóberendezését úgy méretezték, hogy lényegesen nagyobb igénybevételt is elviseljen, mint ami általában érheti. Az egész film építőipari teherautóink erejének és minőségének kihangsúlyozásáról szól. Ez pedig nem is mutatható be jobban, mint ha a 15 tonnás teherautót saját vonókampójánál fogva felemeljük a levegőbe” – magyarázza Claes Nilsson.