A szállítmányozással foglalkozó cég a francia gyártmányú, 4 és fél tonnás teherautókat elsősorban a városközpontot a külvárosi gyárakkal összekötő áruszállítási útvonalakon üzemelteti. A közel 200 teherautóval rendelkező cég a Maxity-k megvásárlása előtt több más null-emisszós járművet is kipróbált.

A járműveket hajtásáról 47 kilowatt teljesítményű aszinkron elektromotorok gondoskodnak, melyek segítségével a teherautók maximum 90 kilométer/órás végsebességre képesek. A gyártó tájékoztatása szerint a Maxicity-k motorja hasonló teljesítmény nyújt, mint más belső égésű erőforrások. Az áruszállítók energiaellátásról a lítiumion-inos akkumulátorok gondoskodnak, melyek feltöltése hét-nyolc órát vesz igénybe, azonban a művelet nem kerül többe a cégnek két eurónál (kb. 600 forint) naponta. Ennyiért kvázi tele a “tank”, teljes feltöltéssel pedig 100 kilométert képesek megtenni. Töltésüket pedig a műszak végén végzik, vagy akkor amikor már semmilyen feladat nem vár rájuk a nap folyamán.  

Az első Maxity 2011-ben jelent meg, mely azóta több mint 150 ezer kilométert tett meg. A Renault jelenleg is dolgozik azon, hogy kifejlessze a típus emelőkosaras, szemétszállító, valamint hűtőteres változatait.