Újabb midibusz a BKK-nál

MAN A76

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2013.07.16. 12.00

Tegnap újabb alacsonypadlós midibusz állt forgalomba a BKK színeiben. A használt MAN A76 -ost a Kontakt-Busz Kft. üzemelteti.

Az MAN midibusz kiváltja az eddig a 203-as és hétvégén a 27-es vonalakon közlekedő S91-es típusú, alacsonypadlós midibuszt, mely így a Budai Váron át a 16-os vonalon, a Deák Ferenc tér  és a Széll Kálmán tér  között  szállítja az utasokat. A 16-os menetrendjében külön feltüntetik az alacsonypadlós busz indulási időpontjait.

Az MAN A76 típusú midibuszt a Kontakt-Busz Kft. üzemelteti, a szolgáltatót a Budapesti Közlekedési Központ az új autóbusz-üzemeltetési modell keretében, versenyeztetéssel választotta ki. A járműben 26 ülőhely, valamint 40 állóhely található. A midibusz utastere teljes mértékben légkondicionált, azonban oldalsó üvegein nincsenek elhúzható ablakok arra az esetre, ha mégsem működne a klíma.

Az utastér ugyan légkondicionált, de nincsenek elhúzható ablakok


Jövőre várhatóan már új midibuszok állnak forgalomba, a BKK ugyanis közbeszerzési pályázatot írt ki új járművek beszerzésére,  alvállalkozó bevonásával. A nyertes cégnek 20 járművet kell üzembe helyeznie állítania első körben, ezt a mennyiséget pedig később legalább ugyanennyi követhet. A pályázat része 25 darab hibrid üzemű csuklós autóbusz forgalomba állítása.

Kommentek

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.