Menő kisteherautó lesz a Vivaro

Opel Vivaro

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2013.07.11. 12.15

Sötétített ablakokkal és fekete könnyűfém tárcsákkal lesz menő kisteherautó jövőre az Opel Vivaro. A típus alapfelszereltsége parkolási asszisztenssel, valamint légkondicionálóval gazdagodott.

Jövőre a kisteherautó már fényes fekete könnyűfém tárcsákkal, sötétített oldalsó-, illetve hátsó ablakokkal, sötétített fényszórókkal, valamint színre fújt lökhárítókkal is rendelhető lesz. A színezett üvegek azon túl, hogy menők, meggátolják az utastér felmelegedését, különösen a napsütésben gazdag nyári hónapokban.

A külső frissítés mellett az Opel a jövőben ötféle színvilágban kínálja az utasteret. Ennek megfelelően a jövendő ügyfelek a fehéret, az ezüstöt, az acélszürkét, az éjfeketét vagy a zsályát választhatják az utastéri borítások és a kárpitok uralkodó színéül. Az új utastéri árnyalatok az alapkivitelhez hasonlóan a Vivaro Combi, Tour és Life modelleknél is elérhetőek lesznek. Az extra színválaszték azonban nincs ingyen, ugyanis a színezett üvegekkel együtt a vásárlónak nagyjából 100 ezer forintos (355 euró) pluszt kell csengetnie a vételár felett.

A Vivaro és a kombi kivitel alapfelszereltsége olyan elemekkel gazdagodott, mint a légkondicionáló, a vezetőülésre szerelt kartámasz, a tempomat, a parkolási asszisztens, valamint az esőérzékelő. A gyártó tájékoztatása szerint ezen extrák beépítésével 40 százalékkal kevesebb pénzt fizet a vásárló, mintha mindezeket külön-külön rendelné meg.

A Vivaróhoz jövő évtől ötféle színvilágot kínál az Opel

A típus jelenleg kétféle tengelytávval és tetőmagassággal, kialakítását tekintve pedig áruszállító, személyszállító, vagy szabadidő-autós kivitelben rendelhető. A jármű maximális terhelési térfogata 8,4 köbméter, hasznos teherbírása pedig 1210 kilogramm. Az Opel a Vivaróhoz kétféle, nagy teljesítményű, Euro 5-ös környezetvédelmi besorolású dízelmotort kínál, amelyek ecoFLEX változatban is kaphatók.

A Vivaro az egyik legnépszerűbb modellnek számít Európában a 2,9 tonnás kategóriában. 2001-es bevezetése óta több mint 560 ezer darabot értékesítettek belőle. 

Kommentek

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.