A különleges kialakítású Acron TX16-os megvásárlását a klub szponzora, a G&V üzemanyag-értékesítő cég támogatta. A háromtengelyes járművet a biciklisek, illetve a segítőszemélyzet, valamint egyes felszerelések szállítására vásárolták. A több mint három méter magas autóbusszal első ízben a “Tour of Belgiumon” találkozhatott a nagyközönség.

Az Acron belső kialakítása némileg eltér a hagyományos, távolsági utasszállítási feladatokra tervezett kocsiktól. A belső térben kilenc darab kényelmes fotel található a versenyzők és a személyzet számára, melyek többségét egymással szemben helyezték el. A jármű hátsó részében zuhanyzót, vécét, valamint jól felszerelt konyhát alakítottak ki, melyben hűtő, mosógép, szárítógép is található. A TX16-osok kétféle motorral készülhetnek: a megrendelők egy 462 lőerős DAF, vagy egy 440 lóerős MAN erőforrás közül választhatnak, melyek teljesítik az Euro 6-os kibocsátási normákat.  

Az autóbuszban a komfortérzést javító helységek mellett természetesen olyan tároló rész is van, ahol a bicikliket lehet szállítani. A csapatbusz külseje ugyan alig különbözik a gyártó hagyományos változatainak megjelenéstől, azonban a jármű tetején elhelyezett kihúzható tető, valamint az oldalsó nagyméretű kijelző, illetve az egyedi fényezés határozottan megkülönböztethetővé teszi a kocsit a távolsági járatoktól.

Az ülések nagy részét egymással szemben helyezték el

Az 1947-ben alapított Van Hool már több híres futballcsapatnak készített ehhez hasonló kivitelű autóbuszt. A cég ügyfelei között olyan, jelenleg is a Premier League-ben játszó BL-győztes elit klubok vannak, mint Manchester United, a Chelsea, vagy a Liverpool.  Az antwerpeni cég a városi-, illetve helyközi személyszállításra alkalmas járművek mellett könyvtárbuszokat, valamint turnébuszokat is készít. A belga cég elsősorban az európai, valamint az amerikai piac számára gyárt autóbuszokat, illetve különféle haszonjárműveket.