Kínában nyomul az Iveco

Mindent vittek Sanghajba

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.05.07. 13.00

Az Iveco a sanghaji autószalonon mutatta be haszonjármű-kínálatát. A nemzetközi autóipari szakkiállításon a kínaiakkal közösen gyártott modellek is láthatók voltak.

A 15. Sanghaji Nemzetközi Autóipari Kiállításon az Európából importált járművek mellett a helyi gyártókkal közösen készített teherautókat is kiállították. Mint ismeretes, az Iveco a SAIC Grouppal együtt alapította meg a Navecót, valamint a SIH-et (Saic-Iveco Hongyan) a kínai piac kiszolgálása érdekében.

A Iveco háromféle stratégiát kíván megvalósítani Kínában: a felső kategóriás járművek szegmensében törekszik arra, hogy a növekvő igényeket Európában gyártott típusokkal elégítse ki. Ugyanakkor a helyi gyártókkal szorosabb együttműködést alakítana ki,  a közös fejlesztésű modelleket pedig lehetőleg a tengerentúlra is exportálná.  

Könnyűtől a nehézig

A kiállított termékek között volt a nehézkategóriás új Stralis Hi-Road, melyet a helyi logisztikai piac követelményeinek megfelelően alakítottak ki. A leendő tulajdonosok a modellt magas- vagy alacsonytetős kivitelben vásárolhatják meg. A vezető munkahelyét jelentő műszerfal teljes mértékben megújult, a belső térben pedig jó minőségű, puha tapintású anyagokat használtak fel.

A nyergesvontató mellett egy duplafülkés EuroCargo középkategóriás szállítójármű is látható volt, mely kifejezetten tűzoltósági felhasználásra készült. Alvázát úgy alakították ki, hogy elbírja a tűzoltó autókon alkalmazott berendezések és felszereléseket. A speciális kialakítású jármű mellett az olaszok a sanghaji expóra a terepre szánt, nehézkategóriás, FPT Industrial Cursor motoros Trakkert is elvitték. A gyártó szerint a modell bármilyen éghajlati viszonyok között, a legnagyobb kihívást jelentő terepen is képes üzemelni.

A Naveo által gyártott Daily-t nem nehéz összetéveszteni az európai változattal

Kínai Daily

A felhozatalból természetesen a furgon sem hiányozhatott. A könnyűkategóriás Naveco Power Daily teljes mértékben az európai változatra épül, a műszaki tartalmat ugyanakkor a kínaiak biztosították az idén bemutatott modellhez. A Daily mellett a nagy teherbírású Iveco 682 nyergesvontató is látható volt, amely az SIH Genlyon egyedi kialakítású exportváltozata. A modell az olaszok minőségi és tervezési szabályai, továbbá a kínai konfigurációk szerint készült. A típus több változatban is rendelhető és kifejezetten alkalmas szén, beton, valamint veszélyes anyagok szállítására.

Tavaly a kínai-olasz vegyesvállalatként működő SIH több mint 1600 Genlyont exportált. A sikereken felbuzdulva az Iveco továbbra is eltökélt az iránt, hogy nemzetközi értékesítési hálózatán keresztül egyre több távol-keleti járműveket adjon el világszerte.

Kommentek

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.