A különleges jármű üzemeltetője a tatabányai Hernádi Trans Kft. A limitált szériát tavaly gyártotta a Renault, az egy híján százdarabos flotta mindegyik példánya 1-99-ig terjedő egyedi számozást kapott. A hazánkba került változat a 21-es számot kapta.

A széria egyetlen magyar rendszámú kamionja igazi retróhangulatot áraszt. A kamion hűen adja vissza a 90-es évek fülkedizájnját és festését: a fülke felső része fehér, az alsó része pedig matt fekete lett. A korhű hangulat ellenére a Legend technológiája már 21. századi szintű. A nyergesvontató motorja 520 lóerős, a vezető munkáját pedig Voith retarder segíti. A műszaki felszereltség része továbbá az Optiroll funkció, mely elsősorban a kamion megfelelő sebességének megválasztásához asszisztál, továbbá elősegíti az üzemanyag optimális felhasználását. A jármű további érdekessége, hogy Alcoa könnyűfémtárcsákon fut.

Kívülről ugyan retró hangulatot áraszt a kamion, belülről azonban már inkább 21. századi ízlés szerint alakították ki.

A Magnum Legend N21 kifejezetten gyűjtőknek való darab, melybe a vezető és az utas fekete színű bőrülésébe egyaránt belehímezték a limitált széria sorszámát. A fekvőhelye vastagított, szintén fekete színű, bőrbevonatú ágy. A vezetőkabin alsó részén használt matt fekete színárnyalat a műszerfalon is visszaköszön. A típust 1991-ben az ‘Év Teherautójának’ választották, története azonban 2013. május végén lezárul, a Renault ugyanis befejezi gyártását.