MAN kamionokkal szállít a Ducati

Moto GP

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.25. 12.00

Az MAN lett a Ducati hivatalos szállítója az idei Moto GP versenysorozatban. Az olaszok hét darab tűzpiros nyergesvontatót kaptak.

Az MAN hét darab TGX 18.480 nyergesvontatót adott át a Ducati képviselőinek március közepén, Bolognában. A német gyártmányú teherautók az erre a célra kialakított szerelvényekkel szállítják kontinensen lezajló futamokra a versenymotorokat, továbbá a pótalkatrészeket.

A pirosra festett kamionok a legnagyobb méretű, XXL-kabint kapták. A járművekben D26-os, common rail befecskendezésű, 480 lóerős dízelmotor dolgozik, az erőátvitel pedig az MAN Tip-Matic automataváltó segítségével történik. A németek a hibátlan működés érdekében egy ‘biztonsági csomaggal’ látták el a kamionokat, ennek köszönhetően a teherautókban számos elektronikus segédasszisztens, többek között az adaptív sebességtartó automatika (ACC), továbbá sávtartó elektronika is található. A teherautókat emellett LED-es nappali fényekkel, továbbá xenon fényszórókkal szerelték.

A Ducati-csapat új TGX nyergesvontatói továbbá különleges belső kialakítást kaptak. Az üléseket, az ajtókárpitokat és a kormánykerekeket fekete bőrrel borították be, a varrásra használt cérna színének pedig a vöröset választották. Az utcai kamionoktól eltérő belső kialakítást a műszerfal karbon díszbetétje is fokozza.

Idén az olasz Andrea Dovizioso és az amerikai Nicky Hayden próbálja meg elhódítani a Moto GP trófeáját

A tizennyolc futamból álló Moto GP motoros-világbajnokságot tizenhárom különböző országban rendezik, ebből pedig tizenegy verseny Európában található. A kontinensen Olaszországban, Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Spanyolországban, Hollandiában és Csehországban rendeznek futamokat. A Ducati először 2003-ban indult a versenyen, négy évvel később pedig megnyerték. Idén az olasz Andrea Dovizioso és az amerikai Nicky Hayden próbálja meg elhódítani a Moto GP trófeáját. 

Kommentek

  • Tede

    Nem kell ezen csodálkozni! a Man és a Ducati is a Vw csoporté, így ez egyértelmű volt a választás.

  • Lev

    Nem is csodálkoztunk ezen !

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.