Az MAN hét darab TGX 18.480 nyergesvontatót adott át a Ducati képviselőinek március közepén, Bolognában. A német gyártmányú teherautók az erre a célra kialakított szerelvényekkel szállítják kontinensen lezajló futamokra a versenymotorokat, továbbá a pótalkatrészeket.

A pirosra festett kamionok a legnagyobb méretű, XXL-kabint kapták. A járművekben D26-os, common rail befecskendezésű, 480 lóerős dízelmotor dolgozik, az erőátvitel pedig az MAN Tip-Matic automataváltó segítségével történik. A németek a hibátlan működés érdekében egy ‘biztonsági csomaggal’ látták el a kamionokat, ennek köszönhetően a teherautókban számos elektronikus segédasszisztens, többek között az adaptív sebességtartó automatika (ACC), továbbá sávtartó elektronika is található. A teherautókat emellett LED-es nappali fényekkel, továbbá xenon fényszórókkal szerelték.

A Ducati-csapat új TGX nyergesvontatói továbbá különleges belső kialakítást kaptak. Az üléseket, az ajtókárpitokat és a kormánykerekeket fekete bőrrel borították be, a varrásra használt cérna színének pedig a vöröset választották. Az utcai kamionoktól eltérő belső kialakítást a műszerfal karbon díszbetétje is fokozza.

Idén az olasz Andrea Dovizioso és az amerikai Nicky Hayden próbálja meg elhódítani a Moto GP trófeáját

A tizennyolc futamból álló Moto GP motoros-világbajnokságot tizenhárom különböző országban rendezik, ebből pedig tizenegy verseny Európában található. A kontinensen Olaszországban, Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Spanyolországban, Hollandiában és Csehországban rendeznek futamokat. A Ducati először 2003-ban indult a versenyen, négy évvel később pedig megnyerték. Idén az olasz Andrea Dovizioso és az amerikai Nicky Hayden próbálja meg elhódítani a Moto GP trófeáját.