MAN kamionokkal szállít a Ducati

Moto GP

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.25. 12.00

Az MAN lett a Ducati hivatalos szállítója az idei Moto GP versenysorozatban. Az olaszok hét darab tűzpiros nyergesvontatót kaptak.

Az MAN hét darab TGX 18.480 nyergesvontatót adott át a Ducati képviselőinek március közepén, Bolognában. A német gyártmányú teherautók az erre a célra kialakított szerelvényekkel szállítják kontinensen lezajló futamokra a versenymotorokat, továbbá a pótalkatrészeket.

A pirosra festett kamionok a legnagyobb méretű, XXL-kabint kapták. A járművekben D26-os, common rail befecskendezésű, 480 lóerős dízelmotor dolgozik, az erőátvitel pedig az MAN Tip-Matic automataváltó segítségével történik. A németek a hibátlan működés érdekében egy ‘biztonsági csomaggal’ látták el a kamionokat, ennek köszönhetően a teherautókban számos elektronikus segédasszisztens, többek között az adaptív sebességtartó automatika (ACC), továbbá sávtartó elektronika is található. A teherautókat emellett LED-es nappali fényekkel, továbbá xenon fényszórókkal szerelték.

A Ducati-csapat új TGX nyergesvontatói továbbá különleges belső kialakítást kaptak. Az üléseket, az ajtókárpitokat és a kormánykerekeket fekete bőrrel borították be, a varrásra használt cérna színének pedig a vöröset választották. Az utcai kamionoktól eltérő belső kialakítást a műszerfal karbon díszbetétje is fokozza.

Idén az olasz Andrea Dovizioso és az amerikai Nicky Hayden próbálja meg elhódítani a Moto GP trófeáját

A tizennyolc futamból álló Moto GP motoros-világbajnokságot tizenhárom különböző országban rendezik, ebből pedig tizenegy verseny Európában található. A kontinensen Olaszországban, Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Spanyolországban, Hollandiában és Csehországban rendeznek futamokat. A Ducati először 2003-ban indult a versenyen, négy évvel később pedig megnyerték. Idén az olasz Andrea Dovizioso és az amerikai Nicky Hayden próbálja meg elhódítani a Moto GP trófeáját. 

Kommentek

  • Tede

    Nem kell ezen csodálkozni! a Man és a Ducati is a Vw csoporté, így ez egyértelmű volt a választás.

  • Lev

    Nem is csodálkoztunk ezen !

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.