Elektromos törpefurgon okos ajtóval

Készen áll a gyártásra, de egyelőre várnak vele

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.19. 16.00

Futároknak, pizzaszállítóknak ajánlja új tanulmányát a Tata Technologies. A villanymotoros eMO-C legnagyobb gegje a betoltható hátsó csapóajtó.

Az utasülés helyén kitüremkedik a raktér. Jópofa ötlet

Az utasülés helyén kitüremkedik a raktér. Jópofa ötlet


Három földrész mérnökei közösen dolgoztak azon az apró áruszállítón, amelyet városi futkározásra szántak alkotói. Bár méreteket nem közölnek, az autó legfeljebb akkora lehet, mint egy Fiat Qubo, bár arányai nagyobbnak láttatják. Műszakilag a két éve bemutatott eMO törpeautóra épül, némi variációval. Annak akkumulátor-csomagja 160 kilométeres hatótávolságot ígért, 105 km/óra végsebességgel. Az eMO-C ellenben a tervek szerint háromféle akkumulátorral is megvásárolható volna, ezek 80, 160 vagy 240 kilométerre elegendő áramot képesek tárolni.

A variációs lehetőség egy haszonjárműnél logikus, mégsem ez teszi igazán érdekfeszítővé a kis furgont, hanem hátfala: a szabadalmaztatott megoldás különösen hasznos lehet a fent említett futárok vagy postások számára, akiknek rendszerint rakodásra alkalmatlan helyeken kell kézbesíteniük a küldeményeket.

Elektromos törpefurgon okos ajtóval 1

Az eMO-C már most teljesíti az Egyesült Államokban hatályos biztonsági előírásokat, az esetleges szigorúbb megkötésekre igény esetén felkészíthető volna.

A fenti mondatokban mindazonáltal a feltételes mód volt a fő mondanivaló: a Tata Technologies ugyanis jelenleg nem tervezi, hogy valaha gyártásba venné a teheraprót.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Nem kell szépíteni, a Tata nem “társ” hanem tulaj. Eygébbkétn elég rndesen bevásároltak, a világ eghyik legnagyobb vállalati. Kicsit szokni kell még, pedig a Keiretsu-k egyszer már megemelték a gazdasági szereplők ingerküszöbét a 80as /90es években…

  • PluginHibrid

    Újabb tanulmány..

    Nesze semmi, fogd meg jól…

    A hátsó ajtó miért nem jó egyszerűen felhajtva ?

    Inkább a kinyílás magasságát lehetne változtatni, szabályozni mint a Model S-nél…

  • husky

    A hátsó ajtót még nem tesztelték -25°C-ban lejegesedve. Amúgy semmi új nincs benne, mondjam azt hogy Kangoo Compact. Nem gonoszkodás csak szakmaiság. Egyébként jópofa.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Csúcskivitel belépőmotorral: jön a Mazda CX-3 GT Sport

Bizarr termékfilozófiát követ a Mazda: a CX-3 crossover nyáron debütáló új csúcskiadása nem a legerősebb motort kapja meg.

Hihetetlen balesetet úszott meg egy kamionos

Nehéz napja volt annak az őrangyalnak, aki erre a kamionosra vigyázott. Az utolsó pillanatban állt meg a szerelvény a szakadék felett.

Használt autó: melyik a legjobb üzleti limuzin?

Erősek, mint egy dízelmozdony, pallérozott a modoruk, keveset fogyasztanak és jutányosan az áruk. Melyik használt német üzleti limuzint válasszuk?

F1: Alonso oda megy, ahol nyerhet

Fernando Alonso egyértelmű üzenetet küldött a McLaren-Hondának, ha csak nem történik valami csoda, távozni fog, ugyanis olyan csapatnál akar vezetni, ahol lehetősége van a győzelemre.

Könnyfakasztó vadászautó Lada Niva helyett

Csupán három darab ilyen Aston Martin V8 vadászkombi készült az angliai gyárban, most pedig eladó az egyik legjobb kondícióban lévő példány.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely volt a mai maximum

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.