Az utasülés helyén kitüremkedik a raktér. Jópofa ötlet

Az utasülés helyén kitüremkedik a raktér. Jópofa ötlet


Három földrész mérnökei közösen dolgoztak azon az apró áruszállítón, amelyet városi futkározásra szántak alkotói. Bár méreteket nem közölnek, az autó legfeljebb akkora lehet, mint egy Fiat Qubo, bár arányai nagyobbnak láttatják. Műszakilag a két éve bemutatott eMO törpeautóra épül, némi variációval. Annak akkumulátor-csomagja 160 kilométeres hatótávolságot ígért, 105 km/óra végsebességgel. Az eMO-C ellenben a tervek szerint háromféle akkumulátorral is megvásárolható volna, ezek 80, 160 vagy 240 kilométerre elegendő áramot képesek tárolni.

A variációs lehetőség egy haszonjárműnél logikus, mégsem ez teszi igazán érdekfeszítővé a kis furgont, hanem hátfala: a szabadalmaztatott megoldás különösen hasznos lehet a fent említett futárok vagy postások számára, akiknek rendszerint rakodásra alkalmatlan helyeken kell kézbesíteniük a küldeményeket.

Elektromos törpefurgon okos ajtóval 1

Az eMO-C már most teljesíti az Egyesült Államokban hatályos biztonsági előírásokat, az esetleges szigorúbb megkötésekre igény esetén felkészíthető volna.

A fenti mondatokban mindazonáltal a feltételes mód volt a fő mondanivaló: a Tata Technologies ugyanis jelenleg nem tervezi, hogy valaha gyártásba venné a teheraprót.