Elektromos törpefurgon okos ajtóval

Készen áll a gyártásra, de egyelőre várnak vele

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.19. 16.00

Futároknak, pizzaszállítóknak ajánlja új tanulmányát a Tata Technologies. A villanymotoros eMO-C legnagyobb gegje a betoltható hátsó csapóajtó.

Az utasülés helyén kitüremkedik a raktér. Jópofa ötlet

Az utasülés helyén kitüremkedik a raktér. Jópofa ötlet


Három földrész mérnökei közösen dolgoztak azon az apró áruszállítón, amelyet városi futkározásra szántak alkotói. Bár méreteket nem közölnek, az autó legfeljebb akkora lehet, mint egy Fiat Qubo, bár arányai nagyobbnak láttatják. Műszakilag a két éve bemutatott eMO törpeautóra épül, némi variációval. Annak akkumulátor-csomagja 160 kilométeres hatótávolságot ígért, 105 km/óra végsebességgel. Az eMO-C ellenben a tervek szerint háromféle akkumulátorral is megvásárolható volna, ezek 80, 160 vagy 240 kilométerre elegendő áramot képesek tárolni.

A variációs lehetőség egy haszonjárműnél logikus, mégsem ez teszi igazán érdekfeszítővé a kis furgont, hanem hátfala: a szabadalmaztatott megoldás különösen hasznos lehet a fent említett futárok vagy postások számára, akiknek rendszerint rakodásra alkalmatlan helyeken kell kézbesíteniük a küldeményeket.

Elektromos törpefurgon okos ajtóval 1

Az eMO-C már most teljesíti az Egyesült Államokban hatályos biztonsági előírásokat, az esetleges szigorúbb megkötésekre igény esetén felkészíthető volna.

A fenti mondatokban mindazonáltal a feltételes mód volt a fő mondanivaló: a Tata Technologies ugyanis jelenleg nem tervezi, hogy valaha gyártásba venné a teheraprót.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Nem kell szépíteni, a Tata nem “társ” hanem tulaj. Eygébbkétn elég rndesen bevásároltak, a világ eghyik legnagyobb vállalati. Kicsit szokni kell még, pedig a Keiretsu-k egyszer már megemelték a gazdasági szereplők ingerküszöbét a 80as /90es években…

  • PluginHibrid

    Újabb tanulmány..

    Nesze semmi, fogd meg jól…

    A hátsó ajtó miért nem jó egyszerűen felhajtva ?

    Inkább a kinyílás magasságát lehetne változtatni, szabályozni mint a Model S-nél…

  • husky

    A hátsó ajtót még nem tesztelték -25°C-ban lejegesedve. Amúgy semmi új nincs benne, mondjam azt hogy Kangoo Compact. Nem gonoszkodás csak szakmaiság. Egyébként jópofa.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.