Frissült a raklapnyelő

Opel Movano

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.02. 12.30

A második generációs Movano három éve van a piacon és azóta egyszer már hozzányúlt a gyártó a típushoz. Most komolyabb lépésre szánta el magát az Opel.

Az egyik legfontosabb változtatás a start-stop rendszer megjelenése, mely az első kerék meghajtású 100 és 125 lóerős, hatsebességes kézi váltós, 2,3 literes dízeleknél lesz elérhető. 

A gyártó tájékoztatása szerint az új fejlesztésnek köszönhetően a jármű fogyasztása legalább 8 százalékkal csökken, ennek köszönhetően 6,7 liter/100 km érték lehet, ami első ránézésre karcsúnak tűnik. További változtatás, hogy a hátsókerék hajtású, duplakerekes tengellyel szerelt alvázas modell az eddigi 3 tonna helyett ezentúl 3,5 tonna vontatására alkalmas.

Ugyancsak változás, hogy a Movano ezentúl légrugózással is kérhető. Az extra előnye, hogy kezelése egy gombnyomással megoldható a dobozos és alvázas kivitelnél egyaránt. A műszaki fejlesztések mellett egy karosszériaváltozattal is bővül a kínálat, eddig ugyanis a félig üvegezett variáns hiányzott a modellkínálatból.

Az euro-raklapot is elnyelő típus felszereltségében ugyanakkor továbbra is megtalálható az ABS vészfék-rásegítő, a vezetőoldali légzsák, az elektronikus indításgátló és a távirányítású központi ajtózár.

Forrás: Worldcarfans.com

Kommentek

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.