A Daily Natural Power  földgázüzemű változat ugyanazt a kiemelkedő teljesítményt, erőt és nyomatékot kínálja, mint dízel megfelelője, ugyanakkor körülbelül 40%-kal csökkenti az üzemanyagköltségeket (az aktuális árak függvényében). Emellett a jármű CO2-kibocsátása is alacsonyabb 5-8%-kal, és megfelel az Euro VI szabványban rögzített határértékeknek.

A zajszint öt decibellel alacsonyabb, amely összességében 75%-kal csökkenti a jármű által keltett zajt, és javítja a sofőr kényelemérzetét. A ‘tartaléküzem’ lehetővé teszi a benzinüzemű meghajtásra történő átváltást, így a sofőrök tovább folytathatják útjukat akkor is, ha a metán (CNG) kifogyna. A járműveket továbbá új generációs ESP (elektronikus menetstabilizáló) rendszerrel szerelték fel, amelynek része a blokkolásgátló, a kipörgésgátló és a visszagurulás-gátló technológia is.

A TNT új flottája a fejlesztésnek köszönhetően együttesen 370 tonnával kevesebb CO2-t bocsát ki évente. A TNT Express Italy 2900 furgonnal szállítja a csomagokat Olaszországban. E járművek körülbelül 63%-a az Euro IV és Euro V szabványnak, 18%-a pedig az Euro III szabványnak felel meg. A vállalat 2011-ben flottájának 8%-át újította meg. Az Iveco földgázüzemű járműveinek  választéka a 3,5 tonnás Daily Natural Power könnyűkategóriás járművétől a 16 tonnás Eurocargo modellen át a 40 tonnás, sűrített vagy cseppfolyósított földgázzal egyaránt üzemeltethető Stralis nehézgépjárműig terjed. Jelenleg több mint 12 000 földgázüzemű Iveco jármű van forgalomban, amelyeket az állami és a privát szférában használnak. Ezek közül 5000 Daily modell, 2000 közép- és nehézkategóriás tehergépjármű, 5000 pedig autóbusz.