Mindent letarolt az elszabadult kamion

Oroszországból, szeretettel

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2012.12.06. 06.12

A két oszlop sorsát látva nem nehéz elképzelni, egy autó hogyan végezte volna az elszabadult kamion alatt.

Nem véletlenül szabályozzák egyre szigorúbban a kamionsofőrök munkaidejét. El lehet aludni az eszterga mellett, bóbiskolhat a teszkó pénztárban, de országúton, negyven tonnát terelve nem! Amikor ekkora tömeg indul meg irányíthatatlanul, akkor hiába az ötcsillagos törésteszt, a hét légzsák és az aktív vészfékező rendszer, mi autósok csak vesztesek lehetünk egy esetleges ütközéskor.

A videón szereplő nyergesvontató szinte berobbant a kereszteződésbe, és a két oszlop sorsát látva nem nehéz elképzelni, egy autó hogyan végezte volna.

Ez a videó és hasonló társai az autós fedélzeti kamerák orosz vidékeken rendkívüli elterjedtségének köszönhetően készülhetett el.

Az orosz, ukrán autósok a könnyen korrumpálható igazságszolgáltatás esetleges visszaéléseinek kivédésére építenek be ilyen kamerákat autóikba – a pár tízezer forintos, GPS-es készségek nagyban segítik az események későbbi objektív rekonstruálását:

Kommentek

  • menőmanó

    Nem tudom, hogy műszaki probléma vagy figyelmetlenség történt, de elég durva.
    A sofőr szépen kirepült az ablakon. Ilyet már sok videón láttam. Azért mert teherautóban ülnek nem kötik be magukat, pedig így is meg lehet halni.

  • szentijozsef

    Szerintem ez nem nyerges vontató hanem egy sima teherautó!

  • HakapesziM

    Ez egy nappali fülkés, szóló teherautó. Latinul a camion teherautót jelent, de Magyarországon jellemzően a nemzetközi fuvarokba járó, 40 tonna megengedett össztömegű járműszerelvényt nevezünk annak. A videon szereplő jármű vezetője nem terelget 40 tonnát, ez egy 12 tonna körüli teherautó.

El se hiszed, hogy megy ez a kompresszoros Escalade

Egy igazi száguldó páncélszekrényt alkotott a Cadillac Escalade-ből a Henessey nevű tuningcég, ami olyan gyors, mint a legdurvább sportautók.

F1: A Honda készül a második csapatra

A Honda kibővíti angliai bázisát, hogy 2018-ra a McLaren mellett képes legyen egy második csapatot is motorokkal ellátni.

Tarolt az Audi a Hungaroringen

A hungaroringi DTM szombati futamán mindhárom dobogós helyet az Audi szerezte meg, a legmagasabb fokra Edoardo Mortara állhatott fel.

6 szolgáltatás, amit elvárunk majd a jövő autóitól

Az autóipar legfrissebb fejlesztéseiből már most látszik, hogy a nem túl távoli jövőben nem kizárólag utazásra használjuk majd az autókat.

Bármilyen autóvá át tud változni ez a furcsa négykerekű

Ennek segítségével többé nem kell tucatnyi autót összetörni, hogy látványos felvételeket nézhessünk majd a mozivásznon.

Michelisz a második helyről indul Sanghajban

Egyedüli hondásként Michelisz Norbi jutott be az első tízbe a kínai időmérőn, Huff és Monteiro már a Q1-ben kiestek.

Frissen restaurált F40-es Ferrari égett porrá

A Ferrari F40 kétség kívül az egyik legvágyottabb autó, amit az olaszok készítettek, így különösen fájdalmas, ha elvész akár egy darab is.

A pesti ember gyorsabb vagy a gép?

Több év tapasztalata alapján autóval gyorsabban haza lehet jutni a munkahelyről, vagy pedig a kocsi navigációjával, a világelső Google-lel, esetleg a mindenki által újabban istenített Waze-zel?

Mindenét villamosította a Smart

Összes modelljét villanymotorral látta el a Smart. Ez persze náluk nem jelent sokat, de jól hangzik.

Massát nagyon várják az elektromos F1-be

A Forma-E főnöke nagyon örülne, ha Felipe Massa F1-es visszavonulása után az elektromos sorozatban folytatná pályafutását.

F1: A Mercedes átléphette az 1000 lóerőt

Szakértők szerint – bizonyos körülmények között – akár 1000 lóerőnél is nagyobb teljesítmény leadására képes a Mercedes motorja.

Megérkeztek az év legfontosabb Kiái

A Kia meghallgatta a vásárlók kívánságát, ezért rukkolt elő az Optima SW-vel és a kizárólag hibridként elérhető Niro-val, mindkét modellt elvittük egy körre.