Az MAN Truck & Bus az új TG széria 2012-es bemutatásával egyidőben, melyre a 2012-es IAA haszonjármű-szakmai szakkiállításon kerül majd sor, a márka vizuális identitását is modernizálja. A kamionok szakértői és rajongói azonnal észreveszik majd a terméklogó átformálását, bár a szöveges és képi megjelenést, ami az MAN egy oroszlánt áthidaló három betűjéből áll, már évekkel ezelőtt megalkották a márka dizájnerei. A múltban az MAN termékek logóját folyamatosan úgy alakították, hogy hangsúlyozza a társadalmi trendeket, a technológiai fejlesztéseket, illetve a vállalati fejlődést.

MAN logó a 80-as évek közepéről

Saját bevallása szerint logójának újratervezésével az MAN célja az, hogy a globális fejlődés dinamizmusát és a haszongépjármű gyártók új nemzetközi kihívásait tükrözze, továbbá hogy hangsúlyos vizuális identitást kölcsönözzön a márka mögött álló hatékonyságnak, ügyfélszolgálatnak és a termékért való elhivatottságnak. A hangsúly az oroszlánon, a hagyomány és népszerű jelén, a MAN Truck & Bus erejének szimbólumán van, ami most határozottan átalakult. A képet eltávolították a keretből, majd a szöveg fölött kapott új helyet, amivel együtt, az oroszlán sziluettje még dinamikusabbá vált: mozgékonyságot és erőt sugároz, ami szintén fontos értéket képviselt az MAN emblémájának tervezői szemében. Az új terméklogó az összes MAN kamion és autóbusz orrán hamarosan megjelenik.

MAN új logó, 2012