Az International Truck Service (ITS) célja, hogy a járművek maximális rendelkezésre állását biztosítva, a közúti meghibásodást követően a járművezetőknek segítséget nyújtson abban, hogy a lehető leghamarabb folytathassák útjukat. A DAF ITS azonban többet tesz annál, mint hogy teherautók és buszok számára nyújt műszaki segítséget. Ha a járművezető egy baleset következtében, esetleg a pótkocsi meghibásodását észlelve, vagy a hatóságokkal való összetűzés miatt nem tud továbbhaladni, az ügy megoldásához mindössze az eindhoveni központ telefonszámát kell tárcsáznia, esetleg e-mailben is kérhet segítséget. A megkeresés a DAF nemzetközi szervizhálózatát aktiválja, ahol a lehető legrövidebb időn belül megteszik a szükséges lépéseket.

A DAF a kezdetektől fogva tudatosan döntött úgy, hogy az ITS-t házon belül szervezi meg. A DAF ITS a nap 24 órájában, az év 365 napján elérhető, 49 európai országban kínál támogatást, miközben tíz különböző nyelven nyújt asszisztencia-szolgáltatást a járművezetőknek és a DAF márkakereskedőknek. Az európai szolgáltatás sikerén felbuzdulva 1998-ban Észak-Amerikában is hasonló javítószolgáltatást szervezett a PACCAR, ahol a Peterbilt és Kenworth kamionok vezetőit támogatják a nap minden órájában.

DAF ITS

A DAF ITS egy számítógépes rendszer segítségével határozza meg, hogy a több mint 1000 szerviztelephely közül melyik van a problémát bejelentő járművezetőhöz a legközelebb. Amint kapcsolatba léptek a legközelebbi partnerrel, a járművezető értesítést kap a szervizautó érkezésének várható idejéről. A javítást végző szerviz a járművet rendszeresen karbantartó kereskedővel is felveszi a kapcsolatot és fizetési garanciát egyeztet vele, így a bajbajutott mentesül a pénzügyek intézésének plusz terhe alól. A DAF ITS természetesen az üzembentartót is tájékoztatja az ügyről, majd folyamatos információt nyújt a javítás aktuális állásáról, legvégül pedig elvégzi a beérkező segítségkérések elemzését, melyből a flottaüzemeltetők számára is elérhető statisztikákat és beszámolókat készít.