Fegyverszürke techno-pickup

Nissan Navara I-Way

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2012.05.27. 12.00

A Nissan Navara is megkapja a többi modellből már ismert I-Way felszereltséget. A műholdas navigáció és a tolatókamera ideális kiegészítője egy praktikus munkaeszköznek.

– A Navara az egyik legnépszerűbb négykerék-hajtású pickup Európában. Nagy elismerésnek örvend praktikussága és ereje miatt. Ehhez még hozzájárul az a kedvező körülmény is, hogy az öreg kontinensen, Barcelonában gyártjuk. Az új I-Way változat innovatív felszereltségével és új, menő külsejével még vonzóbb lesz – mondta Basiten Schupp, a Nissan európai értékesítésért és marketingért felelős alelnöke.
 
Az eladási listákat vezető 2,5 literes, dCi motoros modellen alapuló Navara I-Way a négykerék-meghajtású pickup erősségeire épít, amit olyan vezető munkáját segítő rendszerekkel egészít ki, mint a műholdas navigáció és a tolató kamera. Az egyedi specifikációt különleges kialakítású, matt fegyverszürke színű oldalfellépők, könnyűfém felnik, hátsó lökhárító, hűtőrács, külső visszapillantó tükörházak, ajtókilincsek egészítik ki, amik jó kontrasztosan egészíti ki a karosszéria alapszínét.
 
A Navara I-Way alapfelszerelésének része egy 6,1 colos, színes kijelzős, Pioneer műholdas navigációs rendszer, mely 2 DIN-es méretével teljes mértékben illeszkedik a Navara műszerfalába, miközben tartalmazza a szórakoztató és kommunikációs rendszert is, melynek része a Bluetooth-os mobiltelefon-kihangosító, az HIFI, valamint az USB-csatlakozó. A tolatókamera színes képét ötletes módon a középső visszapillantó tükörbe integrált LCD-kijelző jeleníti meg.
 

A fényes króm helyett matt fegyverszürke lesz a Nissan Navara I-Way lökhárítója és hűtőmaszkja is.

A Navara I-Way-t a Nissan 190 lóerős, 2,5 literes, négyhengeres, közös nyomócsöves dCi motorja hajtja, amely 450 Nm nyomatéka leadására képes, így minden ésszerű akadály legyőzésére alkalmassá teszi a pickupot. A motor alaphelyzetben a hátsó kerekeket hajtja, a 4WD hajtásmód bekapcsolásakor pedig 50-50 százalékban osztja el a nyomatékot az első és a hátsó kerekek között. A terepváltó rendelkezik lassú-fokozattal is, ami a csúszós utakon, emelkedőkön biztosítja a tapadást. Ha ez mégsem elegendő, további segítséget jelent a differenciálzár, amely csak bekapcsolt négykerék-hajtásnál és lassú-fokozatban működik.
 
A Navara létraalvázához elöl független, kettős keresztlengőkaros, tekercsrugós felfüggesztés, hátul laprugókon keresztül merev hátsóhíd csatlakozik. Ez a megoldás biztosítja, hogy a lehető legnagyobb legyen a hasznos teherbírás. A Navara 3000 kg-os utánfutó vontatására képes, miközben dupla és rövid (King Cab) vezetőfülkés változatban is elérhető. A King Cab fülke elöl két felnőtt számára biztosít elegendő helyet, míg hátul két szükség-ülés található. A hosszabbított duplafülkés változatban hátul is teljes értékű üléspad van, ami három személynek is bőséges helyet biztosít.

Kommentek

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.