Az első teljes termelési év során a tervek szerint mintegy 40 ezer Amarok készül majd Hannoverben, a Volswagen kelet- és nyugat-európai, illetve afrikai ügyfelei számára. Az eddigi gyártási helyszín, az argentin Pacheco üzeme a jövőben a latin- és dél-amerikai kiszállításokra összpontosít majd. Jelenleg a gyártási előkészületek zajlanak az Amarok új gyártósorán, ahol a megnyitót követően beindul az előszériás modellek készítése. A sorozatgyártás a tervek szerint június végén kezdődik, munkanaponként 185 Amarok gördülhet ki a hannoveri gyárból.

Az Amarok gyártásának beindítása az LT gyártásának 1975-től egészen 2006-ig helyet adó 2-es csarnok átfogó korszerűsítésével is járt, emellett a fényező- és a karosszériaüzem, illetve az új szerelőszalagok rendszerébe is integrálni kellett az Amarok előállításának folyamatát.

A Volkswagen kisbuszok nem kevesebb, mint öt generációja, összesen közel 8,5 millió Transporter, Caravelle, Multivan és California gördült ki 1956 óta a hannoveri gyárból, amihez még nagyjából egymillió LT, Taro, MAN-G teherautó, valamint a hetvenes években több tízezer Bogár is csatlakozott. Ez az üzem készíti 2009 óta a Porsche Panamera fényezett karosszériaszerkezetét is, 2011-ben pedig az Amarok pickup duplafülkés kivitelének itteni gyártásáról is megszületett a döntés.