Legsikeresebb terméke mégis a Deere-féle, polírozott acél eke lett, mivel a fa- és vasekékkel nagyon gyakran meg kellett állni, hogy azokat megtisztítsák a rájuk ragadt földtől. A sima felületű acélekével ez a probléma egy pillanat alatt megoldódott.

30 évvel később, a Deere & Company megalakulásánal első évében a vállalat már 41133 ekét, boronát és kultivátort értékesített. A kultivátor egy olyan eszköz, mely a föld megforgatása nélkül képes fellazítani a talajt. Az 1900-as évek elejére a Deere & Company már egyértelműen Amerika vezető ekegyártójává vált.

1907-ben a Fort Smith Wagon Co. megvásárlásával szélesítette termékpalettáját a vállalat, például műtrágyaszóró, szekér és aratógép is a kínálatba kerül. 1914-ben a Deere & Company elhatározta, hogy készít egy 700 dolláros traktort, mellyel tovább bővítheti sikeres termékeinek sorát. 1919-ben elkészül az első Deere márkájú, összkerék-meghajtású traktor, amit négyhengeres benzinmotorral terveztek. Ez a traktor rengeteg extrával készült, de végül olcsó mégsem lett, mivel az ára pont kétszerese volt az igen kedvelt Waterloo Boy traktorénak.

Egy 1920-ban készült Vaterloo Boy zöld-sárgára restaurálva.

Ez azonban nem aggasztotta különösebben a Deere & Company-t, mivel 1918-ban már megvásárolta a Waterloo Boy gyártóját, a Waterloo Works-t, aminek kéthengeres, kerozinüzemű N modelljével sikeresen vehették fel a harcot az International Harvester Titanjával és Henry Ford, igen olcsó Fordson traktorával.

1923-ban aztán elkészült az N modellnél könnyebb és 40 %-kal nagyobb vonóerővel rendelkező D modell, ami az első sárga-zöld színösszeállítású John Deere traktorként került a piacra. Ennek sikere végül hosszú évtizedekre meghatározta a vállalat fejlesztéseinek irányát.

Ünnepeljük hát ezt a május elsejét a 175 éves John Deere által összeállított katartikus emlékvideóval!