Olcsó dízel használtan: befürdés vagy nagy fogás?

Használtautó-bemutató: Renault Mégane II

Szerző: Szörényi András levél küldés 
Dátum: 2015.03.26. 07.00

Közel 300 000 kilométert futott a cikkhez fotózott dízel Mégane. Mitől ilyen olcsók ezek az autók, ha elvileg oly sok erényük van?

Röviden – használt Renault Mégane II
Mi ez? 2002-ben bemutatott, 2008 végén leváltott kompakt autó rendkívül sokféle karosszériával és motorral.
Mennyibe kerül? Félmillió forinttól indul a kínálat, az árak nagyjából 1,5 millió forintig mennek fel, kivéve persze az RS sportmodellt.
Melyik motor jó bele? Az 1,5 literes dCi mindegyik változata ajánlható a mesebeli fogyasztás miatt. Kockázatkerülőknek az 1,4 és 1,6 literes benzines.
Mi van helyette? Ilyen nyomott áron a kortársak közül csak a FIAT Stilo. Az olcsóbbak esetében inkább G, mint H Astra és inkább első, mint második generációs Focus. A C4 nem túl vonzó, a 307-ből a 2005 utániak viszont ígéretesek.

Ha egymillió forint alatti összegből kellene modern családi autót találni dízelmotorral, adja magát a közvetlen konkurenseinél kevesebbe kerülő használt Renault Mégane II. A második generációval a gyártás első éveiben volt több gond, a 2006-os modellfrissítés utáni autókban inkább lelték örömüket a tulajok. A ma kapható 6-12 éves autók alacsony árukhoz képest sokat nyújtanak.

Típustörténet

A Renault 2002-ben mutatta be a Mégane második generációját, amely 3,1 millió autó eladásával igen nagy siker lett és 2009-re kopott ki a szalonokból. A típus, mint árkategóriájában az első ötcsillagos Euro NCAP-töréstesztű autó, elhozta a 2003-as Év Autója díjat. Biztonsága mellett teljes karosszéria- és széles motorválasztéka, kedvező ára, jó kényelme segített a győzelemben.

Árkategóriájában az első ötcsillagos Euro NCAP-töréstesztű autóként elhozta a 2003-as Év Autója díjat. A választék káprázatosan gazdag, motorból és karosszériából is

Európa legnagyobb darabszámban eladott autói közé tartozott, évi 700 000 példánnyal. Ehhez kellett egy apró trükk: a Scénic II hátsó ablaküvegei mentén Mégane feliratot találunk a műanyag sarokelemen. Ez elég volt, hogy az eladásokba beszámítson az egyterű is, jóllehet elődjével szemben nem Mégane Scénic, hanem simán Scénic néven futott. 2006 elején a modellfrissítéssel a dízelmotorok fejlődtek sokat, a kisebb külső és az alaposabb technikai módosításokról itt írtunk részletesen.

Karosszéria, utastér

Aki használt autót keres, szinte kényszerűen belebotlik valamely Mégane-verzióba. Volt három- és ötajtós kacsaseggű, nyújtott tengelytávú limuzin és kombi, továbbá nyitható üvegtetős kupé-kabrió, a CC, plusz a Scénic II két változatban.

Hat centivel hosszabb a limuzin és a kombi tengelytávja, mint a ferdehátúé, ami sokat dob a térkínálaton

A hat centivel nagyobb tengelytávval a kombiban és a szedánban tágas a lábtér hátul, a ferdehátúaké szűkös. A Mégane kortársainál többnyire gazdagabban felszerelt autó, előnye még a rengeteg rakodóhely a padlóban, a könyöklőben és az ülések között.

Motorválaszték

82 és 225 lóerő között kiugróan széles a motorválaszték. A főbb verziók átlagfogyasztását a Spritmonitor.de adatai alapján közöljük. A benzinesek közül nem rossz a belépőmodellben lévő 1,4-es sem, de igazán jól sikerült motor az 1,6-os 110-113 lóerővel, évjárattól függően. Városon kívül, nyugodt autózásra kellemes a kétliteres, a kis töltőnyomású turbóval és a hatgangos váltóval végképp.

Benzines motorok Átlagfogyasztás Dízelmotorok Átlagfogyasztás
1,4 16V 98 LE, 183 km/ó, 12,5 mp 7,56 l/100 km 1,5 82 LE, 170 km/ó, 14,3 mp 5,58 l/100 km
1,6 16V 113 LE, 195 km/ó, 10,8 mp 7,61 l/100 km 1,5 105 LE, 190 km/ó, 10,5 mp 5,63 l/100 km
2,016V 136 LE, 205 km/ó, 9,6 mp 8,73 l/100 km 1,9 120 LE, 196 km/ó, 10,5 mp 5,98 l/100 km
2,0T 165 LE, 220 km/ó, 8,3 mp 8,67 l/100 km 2,0 150 LE, 210 km/ó, 8,7 mp 6,14 l/100 km
2,0RS 225 LE, 235 km/ó, 6,5 mp 9,83 l/100 km 2,0RS 175 LE, 220 km/ó, 8,5 mp 6,74 l/100 km

 

Elegendő a belépő dízelmotor. 185 Nm-rel elfogadható a gyorsulás és ebben a verzióban nincs kettős tömegű lendkerék, mint az erősebb dCi-kben

Elegendő a legkisebb, 82 lóerős dCi 80 az 1,5 literes dízelből. Nem mellényúlás az erősebb, az ajtódíszléc kék dCi betétjéből felismerhető változat sem. Működése harmonikus, de kihagynánk az 1,9 dCi-ket, a kétliteres, újabb dízel viszont kevesebb bajt tartogat és 340 Nm nyomatékával repíti a Mégane-t.

Milyen 287 000 km után?

Renault Mégane használtautó-bemutatónkhoz egy 82 lóerős dízelt próbáltunk ki. Fényszóróburája nem matt, az ablaktörlő-mechanika is ép egyelőre, nem szorult meg. A teljes motorfelújítást követően a motor könnyen indul, puhán jár, inkább a hangján érezni, hogy van benne 287 000 kilométer. A váltó normálisan kapcsolható, a kuplung jó helyen fog és a futóműből sem jöttek aggasztó hangok. 185 Nm nyomatékkal az alap 1,5 dCi egészségesen gyorsul. Fogyasztása kiugróan jó, országúton valóban 4-5 literrel elmegy, Budapesten 5,5-6 liter a reális, autópályán 5-5,5 l/100 km. A hatótáv egészen kitűnő, mivel a tank 60 literes.

Erős kopások csúfítják a belső teret. A látvány miatt elhanyagoltnak tűnik az egyébként jó műszaki állapotú autó

Technikája nem, belső tere azonban lelakottnak mutatja az autót. A külső hőmérséklet értéke a jeladó hibája miatt fals, a csúnyán öregedő műanyagokról több helyen lekopott a festék, mállik a műanyag kormány, fehéren csillog a váltógomb. Az üléskárpitok viszont jól tűrték az intenzív használatot, kopás a középső kartámaszon látszik. A hangulatromboló, szélükön fehérre kopott műanyag elemek lecserélése csekély összeg és sokat dobna az összképen. Emiatt nem érdemes otthagyni egy műszakilag korrekt autót.

Hibalehetőségek

Próbáljuk ki az autóhoz járó mindkét kulcskártyát! Ha gond van velük, javíthatóak, nem kell rögtön újat venni, de ne felejtsük el lecsekkolni őket! Nyissuk ki az összes ajtót, hogy lássuk az ajtóhatárolók működését, mert ezek elhasználódnak és cserére szorulhatnak. A futómű nem sikerült rosszul, a kerékagycsapágyak élettartama sem kiugróan alacsony, de ez is Renault, füleljünk jól a próbaúton daráló, súrlódó hangok után kutatva, amikor üresben gurulunk. Az első toronycsapágyakkal akkor lehet gond, ha kenésüket elhanyagolták.

Ellenőrizzük mindkét kulcskártya működését, amelyek a slusszkulcsot helyettesítik. A kártya javítható, nem muszáj rögtön gyári újat rendelni belőlük

Egy igen neves márkaszerviz műszaki vezetője biztosított arról, hogy az 1,5 dCi hajtókarcsapágyaival az első pár évjáratban és csak a 100 lóerő feletti változatban adódott sok gond. Ennek ellenére minden 1,5 dCi-ben érdemes őket 150 000 km után kicseréltetni, mert ennek 80-100 ezer forintos költsége nem mérhető a hibája esetén fenyegető motorfelújításéhoz. A kisebb teljesítményű dízel kevésbé hirtelen emelkedő nyomatéka meghosszabbítja élettartamukat. Ebben a kocsiban 280 000 kilométerig bírta a csapágysor, aztán jött a csattogó hang és a tréler a szervizbe. A megszorult hajtókarcsapágyak miatt a főtengelyt is cserélni kellett.

Szerviztapasztalatok: használt Renault Mégane II

A Mégane-nal is a benzines szívómotorok tartogatják a legkevesebb váratlan kiadást, ezek közül az 1,4 literes is jó választás. Az ismert hibák a Sagem-gyújtótrafókkal csak az első évjáratokra voltak jellemzőek, a Beru gyújtótekercseivel ez nem gond. Az együtt járó hengerek, tehát az 1-4-es illetve a 2-3-as hengerek trafóit érdemes együtt cserélni. A trafó ára hengerenként 12 000 Ft, a csere és a hibakiolvasás munkadíja 6000 Ft.

A dízelek közül az 1,9 dCi-nek a turbófeltöltő a legérzékenyebb pontja, az ajánlható 1,5 dCi-nek pedig a hajtókarcsapágy. 100 000 kilométerenként érdemes ellenőriztetni a csapágycsészék állapotát olajcserekor a karter levételével. Jobb időben kicseréltetni a csapágyakat, a Mahle hajtókarcsapágy-készlet ára 11 000 Ft. Ha a csapágyak megszorulnak, erre a főtengely is rámehet, amiből a gyári alkatrész ára nagyságrendileg 100 000 forint. A dízelek közül csak a 80-82 lóerősben nincs kettős tömegű lendkerék. A kettős tömegű lendkerék alkatrészára mintegy 60 000 Ft, a kuplungozás munkadíja 30-40 000 forint.

Egyes benzines típusoknál csak gyári vízpumpát szabad beszerelni, mert levezetheti a szíjat és összeakadhat a vezérlés. Városban használt dízelekben azt javaslom, hogy 10 000 kilométerenként cseréljenek olajat, mert az olaj sok kormot felfog. Hosszabb utakat megtéve elég a 15 ezres olajcsere-periódus, de a két év/30 000 kilométeres gyári intervallum túlzás.

Saját autóinkon az üzemanyagszűrőt minden második olajcserénél cserélem, mert ha ez a mikroszűrő eltömődik, az üzemanyag-szivattyú nagyobb igénybevételnek van kitéve. A hátsó féktárcsa számos modellváltozaton csak kerékcsapággyal együtt cserélhető. A különböző árú és minőségű alkatrészek közül például a Textar jó ár/érték arányt kínál.

Nagy Krisztián szervizvezető, Auto Cris, Dunakeszi

Ehhez kapcsolódott ebben a 2004-es autóban a kuplungcsere. A tárcsa és a szerkezet ára 45 000 Ft körül volt, a kinyomócsapágy és a munkadíj egyformán 40-40 000 forintos nagyságrend. Jött hozzá az új vízpumpa és vezérműszett, a műhelyben cserélték a motor- és váltótartóbakokat, a motor alsó balanszbakját. A futóműre nem kellett költenie a korábbi tulajnak.

Nézzük meg alaposan a hátsó féktárcsákat, ne legyen nagy válluk, tehát peremük! Sok használt Renault Mégane-ban hátul csak kerékcsapággyal együtt cserélhető a féktárcsa, amit alvázszám alapján lehet kideríteni. Más kombikhoz, így a Kia Cee’dhez hasonlóan a Mégane-t is sújtja a csomagtérfedélbe átvezető kábel törése. Sokkal rosszabb és drágább eset, ha a kormányoszlopban szakad el a légzsák kábele és ezért világít a sárga visszajelzőfény. 

A márkaszervizek hozzáférnek az autók teljes európai szervizmúltjához. Bár a futásteljesítményt csak a tulajdonosnak adhatják ki adatvédelmi okok miatt, ha egy 180 000 kilométerrel hirdetett autóra a rendszer 430 ezres óraállásnál hoz évekkel ezelőtti karbantartást, az ügyfél számára ki fog derülni, hogy érdemes másik autót keresnie.

Aki itthon nézett ki egy autó, lehetőség szerint vigye el állapotfelmérésre valamely márkaszervizbe. Óradíjtól függően 10-13 ezer forintért kiderítik neki, volt-e törve és mire számíthat a kocsitól.

Árak

Jóval alacsonyabban indul a típus ára használtan, mint a vele összevethető konkurenseké, például a H Astráé vagy a II-es Fcousé. 500-550 000 forinttól akadnak horogra a legolcsóbbak. 800 000 forintért széles a használt Renault Mégane II választék, nem kell sokat rádobnunk a jobbnak ígérkező autókért.

1,5 millió forintig kúsznak el az árak, de ennél kevesebbért is találni autókat első hazai tulajdonostól, szervizkönyvvel, 150 000 kilométer alatt futásteljesítménnyel. A külföldi behozatal a nyomott hazai árak és a 300 forint fölött ragadt euró miatt nem nagy kasza, az import kockázata és időigénye miatt is először itthon néznénk körül. A képeken látható lépcsőshátú a gondosan felújított motorral 800 ezer forintért talált gazdára.

Alkatrészárak

Új, utángyártott és bontott alkatrész is van bőven a Mégane-okhoz, elfogadható árakon. Érdemes utánanézni a lehetőségeknek, mert a kedvezményes Szerviz 5+ rendszerben a gyári utángyártottnak mondható Motrio alkatrészekkel jó árakon dolgoznak a márkaszervizek.

Karbantartási munkák árai Renault-márkaszervizekben

Mégane II Grandtour 1,6 16V

Ablaktörlő elöl (pár) 3990 Ft
Akkumulátor 18 490 forinttól
Motorolaj olajcseréhez 10W40 15 390 forinttól
Első fékbetétek cseréje 16 900 forinttól
Első lengéscsillapító, pár 36 600 forinttól
Vezérműszíjcsere 95 900 forinttól

Forrás: Renault Szerviz5+ program

Kommentek

  • Iceman.

    Apám egy ilyet Megane-t vett a barátnőjének 1.5DCi-vel. Hiba: melegen, ha a fordulat alapjáratra esik (pl lámpánál) rángat, ugrál a fordulat, sokszor le is fullad. Hibatároló üres. Mi a gond?

  • demagóg

    “A teljes motorfelújítást követően a motor könnyen indul, puhán jár, inkább a hangján érezni, hogy van benne 287 000 kilométer.”

    pfff… hát ezért olcsó.
    mondjuk ettől még egy keveset futott egyhatos benzines jó vétel lehet.

  • Vorserie

    Szörényi úr!

    “A teljes motorfelújítást követően a motor könnyen indul, puhán jár, inkább a hangján érezni, hogy van benne 287 000 kilométer.”

    Tulajdonosa,és használója vagyok egy 1.9dci Renault Laguna Grandtournak amibe 310.000 km-t tekertünk 2003-óta és a vezérlések időszakos cseréje illetve a kuplung cseréjén kívül semmilyen felújítást nem kellett végezni a motoron.A turbo most kezdett el kicsit gyengélkedni,gondolom lassan cserélni kell,de vajon egy főtengely csere a nehezebben,drágábban elvégezhető vagy egy turbó csere, esetleg felújítás? :D

    Te meg az 1.9dci-t hagynád ki?

    Én meg inkább az 1.5 dci-t hagytam ki és nem is tévedtem nagyot,ha közel a 300.000 megtett kilométer után ki kell dobni a fél motort.

  • Vorserie

    “Ebben a kocsiban 280 000 kilométerig bírta a csapágysor, aztán jött a csattogó hang és a tréler a szervizbe. A megszorult hajtókarcsapágyak miatt a főtengelyt is cserélni kellett. Ehhez kapcsolódott ebben a 2004-es autóban a kuplungcsere. A tárcsa és a szerkezet ára 45 000 Ft körül volt, a kinyomócsapágy és a munkadíj egyformán 40-40 000 forintos nagyságrend. Jött hozzá az új vízpumpa és vezérműszett, a műhelyben cserélték a motor- és váltótartóbakokat, a motor alsó balanszbakját. ”

    Atyaég!

    Ez az egész mennyibe fájt?

  • a.szorenyi

    Kedves Vorserie!

    Köszönöm a kérdést és örülök, hogy Te jól jártál az 1,9 dCi-vel. Ehhez azonban nem árt az átlag feletti autótartási kultúra és hozzáértés, ami a Te esetedben adott. Kevésbé gondos használattal, de normál cégautós üzemben az 1,9 dCi-vel az én munkáltatómnál Scénic és Mégane modellekben annyi gond volt, hogy a választható márkák közül kikerült az összes francia gyártó. A Mégane-ok utóda csupa Mazda3 lett, 1,6-os Ford-PSA dízellel. Ez valóban személyes terheltség, de nem nem merném jó lelkiismerettel azt írni, hogy a nagyobbikat válassza egy laikus, akit az autós érdeklődésű emberek mellett szintén ki kívánunk szolgálni ezekkel az anyagokkal. Az az érzésem, hogy a Vivarók Népítéleteit is részben az 1,9 dCi/DTI rontja le erősen. Persze az olcsón beseftelt, ellenőrizetlen eredetű és karbantartású autót vásárlók könyebben csalódnak, amiről nem tehet a termék.

    A cikkbéli Mégane nem volt babusgatva, így sem volt vele gond 280 000 km-ig, ami 20 ezerrel vagy 7 százalékkal kevesebb, mint a Te autód futásteljesítménye. Amennyiben elvégzik a hajtókarcsapágy-cserét a javasolt 150 000 kilométernél, ennek 60-80 ezres költsége felett várhatóan megspórolható lett volna a 100 ezer forintos főtengely, meg egy csomó szerelés. Valóban aránytalanul nagy kiadás egy 800 ezerért eladható autóban, de az 1,5 dCi annyira zseniálisan takarékos, hogy azt merném inkább ajánlani laikus olvasóinknak, óvatosságból hangsúlyozva a csapágycsere szükségességét. AMi messze nem minden autóban romlik el, főleg a a 2004 utániakban.

    Használt autós cikkeink igyekeznek nem a konkrét autóról szólni, hanem a típusról. A kipróbált autó bajain keresztül próbáljuk bemutatni a szériára jellemző gondokat, pl. a kopó belső téri elemeket vagy a hajtókarcsapágyat.

    Üdv, Szörényi András

  • a.szorenyi

    Kedves Iceman!

    Ha írsz egy e-mailt a nevemre kattintva, mondok szívesen olyan munkafelvevőt, aki nálam sokkal jobb eséllyel mond megoldást a bajra.

    Kedves Demagóg!

    Messze nem minden 1,5 dCi-ben jelentkezik ez a gond, az is lehet jó vétel,csak tudni kell erről a lehetőségről. A Budapesten is 5,5 literes fogyasztás elég vonzó, ha mennek vele eleget. Ettől függetlenül magunknak én is az 1,6-os kombit venném használtan, a sok városi út miatt.

  • demagóg

    Kedves András!

    A családunkbsn is van egy 1,5 dCi, eddig megbízhatóan üzemel (10 év és 220e km), mindenesetre a piac beárazza a használt dCi-ket… A leírt hibajelenség típushibának mondható, aki egy kicist is utánajár, az tudomást fog szerezni róla. Minél többen tudnak róla, az annál inkább lenyomja a használt dízelek használtpiaci árait.
    Persze az is igaz, hogy a saját példánknál maradjak, hogy 220e km alatt egy benzineshez képest több mint egymillió Ft-ot spórol az ember a dízellel, szóval még egy ilyen váratlan meghibásodással együtt is anyagilag kifizetődő a dízel.

    Aki viszont keveset megy évente és 5-8 éves korában vesz autót, ott már erősen számításba jönnek a benzines verziók.

  • SasaVhely

    Tapasztalatból írom, hogy a Renault Megane II Limousine tulajdonosa voltam 71ezer km-ig. Az autó bemutató autó volt és 2008-as évjáratú 1.5 dci 110Le motorral volt szerelve.
    Nagy örömömre sikerült eladni a gépjárművet 2 év használat után. Okai: 60ezer km-nél megadta magát a két hátsó kerékcsapágy 70ezer km-nél a kuplung.
    Pedig a motor fogyasztása is nagyon jó volt az átlag fogyasztás még autópályázás a városi használatban se sikerült 6 liter fölé vinni. 90km/h volt a fogyasztás 4,1-4,2 liter ország úton.

  • a.szorenyi

    A csapágycserén azért is érdemes ennyit lovagolni, mert aki megveszi a használt 1,5 dCi-t és megcsináltatja elővigyázatosságból, az 80 00 Ft körül megússza, nem költ főtengelyre, aminek amúgy semmi baja nem lenne. A motor többi része jól sikerült, a fogyasztása pedig mindenvivő és csak a hajtókarcsapágy-csere árát ésszerű távon belül vissza lehet hozni a 4-6 literes fogyasztáson.

    Sajnos a kerékcsapágy számos Renault-modell gyenge pontja, de nem akkora kiadás, hogy ezért egy kombi vagy négyajtós Mégane előnyeit beárnyékolná: térkínálat, biztonság, felszereltség, jó benzines és dízelmotorok, alacsony ár, elterjedtség. Azért is vettük elő használtautótesztre.

  • Vorserie

    “megcsináltatja elővigyázatosságból, az 80 00 Ft körül megússza, nem költ főtengelyre, aminek amúgy semmi baja nem lenne”

    Aki meg 1.9dci-t vesz az akkor költ 80-100 ezret egy turbóra HA elromlik.
    De valljuk be kevesebb az esélye annak,hogy egy átlag user csak úgy elővigyázatosságból 80 rugót költ a kocsira mikor semmi baja,mint akkor amikor mondjuk elkezd füstölni a turbo miatt.

    Másrészt ha ezt nem teszi meg elővigyázatosságból egy átlag user akkor szar csapágyakkal pár kilóméternél tovább nem jut a kocsival,míg szar turbóval azért el lehet lavírozni egy darabig.

    Nekem pl ez is szempont,hogy ne könyököljön le az út szélén 1500km-re az otthonomtól ha lehet.

  • Kempelen

    Adott egy használt autó. Az újságíró, mintegy tanácsot adva a nálatok kevésbé okosoknak leírja, hogy egy 80 ezres javítással elkerülhető egy több százezres. Mi a f.t aggódtok rajta? El ne kezdjétek mesélni, van elég baj a világban így is.

  • Vorserie

    Kempelen!

    Így van!

    Az újságíró tanácsot ad,miszerint az 1.5dci jobb mint az 1.9dci.
    A tapasztalataim alapján nekem más a véleményem,és a szakszerviz vezetője sem említette,hogy egyik vagy másik jobb lenne csupán ,hogy mindegyiknek van gyenge pontja.Ennyi!

    Azt hiszem nem az a legnagyobb baj a világban ha valaki a tapasztalataira támaszkodva véleményt alkot és nyilvánít.

    Külön köszönöm neked,hogy okosnak titulálsz! :)

  • Kempelen

    Vorserie. Csak vicceltem….

  • Vorserie

    Kempelen!

    Tudom!

    ;)

F1: Az év végéig meglesz Rosberg utódja?

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, nem akarják sokáig húzni a váratlanul visszavonuló világbajnok, Nico Rosberg utódjának kiválasztását.

Önvezető autóban gondolkozik az Apple

Komolyan gondolkozik az önvezető autó fejlesztésén az Apple, de ehhez a hatóságok és a többi fejlesztő segítsége is szükséges lesz.

Hihetetlen látvány a porban csapató 6-os BMW

Rallyautó bármiből lehet, még egy olyan luxuskupéból is, mint a BMW 650i.

F1: Valaki óriási ajándékot kapott Rosbergtől

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint Nico Rosberg a visszavonulással valamelyik pilótának nagyon szép karácsonyi adott – nem valószínű, hogy az ausztrál lesz az.

Elektromos buszt álmodott meg a Škodák tervezője

A Czechbus kiállításon megtekintettük a csehek legújabb büszkeségét, melyet az a férfi tervezett, aki korábban Škoda buszokat is megálmodott.

F1: Rosberg vállalná Hamilton oktatását

Lewis Hamilton azt tervezi, hogy még 10 évig marad a Mercedesnél, és később már németül szólhat a márka hazai szurkolóihoz. A visszavonuló Nico Rosberg vállalná a nyelvtanári szerepet.

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Új 5-ös BMW – Káprázat és parasztvakítás

Ne higgyétek, hogy a gazdagok élete csupa játék és mese! A Harman Kardon vagy Bowers & Wilkins hifi csak az egyik kérdés, amit a G30 kódú új BMW 5 kapcsán el kell dönteni.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

Rosberg autójában Wehrlein: Köszi, Nico!

Nem dőlt még el a visszavonuló Nico Rosberg helyének sorsa. Az egyik legesélyesebb versenyző azonban olyan fotót posztolt, amin a világbajnok autójában ülve látható.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.