Tuttta? A Mitsubishi Motors jelenleg a Renault-Nissan konszern tulajdona, az anyavállalat, a japán GDP 1,5%-át adó Mitsubishi Keiretsu csupán 20%-ban birtokolja az autógyártó cég részvényeit. A Renault-Nissan viszont mintha nem igazán tudná, mihez kezdjen a márkával. Nagy újdonságokat már évek óta nem láttunk, az idei Genfi Szalonra is csak annyit sikerült összehozni, hogy az ASX kis szabadidőautó mellett állt egy új kis szabadidőautó is a standon. Az Eclipse Cross:

Az 1989-es Chrysler-Mitsu együttműködés közös sportmodelljének nevét vették elő újra a kis SUV-hoz

A modellhez kiadott sajtóközlemény ugyan olyanokat ír, hogy ez a kocsi “fordulópont” a márka életében, meg hogy “az új generációs Mitsubishi Motors járművek sorának első képviselőjeként az Eclipse Cross alapjában értelmezi és pozícionálja újra a márkát Európa (szinte kizárólagos) SUV gyártójaként“, de mi nem láttuk meg a forradalmit a kocsiban, amikor kinyitottuk és bemásztunk egy gyors szemlére:

Se műszakilag, se küllemében, se szolgáltatásait tekintve nem hozott újat a modell: a Qashqai, 2008-as, Yeti, HR-V és a többiek kaptak egy új konkurenst. Kíváncsian várjuk majd a 2017. év végére ígért piaci bevezetés idején az Eclipse Cross árát – ez az egyetlen paraméter, ami valóban érdekes lehet a kocsival kapcsolatban.

– Tudod, mik a legmenőbb japán termékek? Nézd meg! –