Nem kevesebb mint 75 centiméterrel nyújtotta meg a Mercedes G-osztályt a StretchCars, hogy aztán a minden elemében megtoldott (első ajtó +20 cm, hátsó ajtó +30 cm, C oszlop 25 cm-rel hátrébb) behemótból fényűző-vérengző vadállatot építsen az FAB Design.

A belső térben ízléses megoldások és a legfinomabb anyagok dolgoznak, a hátsó üléssor leválasztható az elsőktől, hogy aztán kihajtható asztalkákon dolgozzanak vagy eldőlve henyéljenek. A csomagtartót nem bőr, nem is szövet, hanem teakfa borítja – végső soron láttunk már pickupot nemesfa platóborítással.

A Big One stíluselemei megegyeznek a korábbi Shanin tuningmunkával: új orr- és farkialakítás, sportos motorházfedél szénszálas lemezből, kötények és küszöbtoldatok, valamint 23 colos, extrém keréktárcsák hüledeztetik a nézőt.

Hogy FAB Big One vagy Maybach G 650, ízlés dolga – és persze hiúságé is, mert míg a Maybachból csaknem 100 darab készül majd, ebből a szörnyből csupán 10, ami mégiscsak exkluzívabb.

Mercedes G-Klasse