Peugeot Partner Tepee Electric: az eddigi legjobb családi villanyautó

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.17. 10.00

Több mint 160 kilométeres hatótávolság, öt teljes értékű ülés, távvezérelhető funkciók, 8 év garancia az akkumulátorokra.

Március első hetében, a Genfi Autószalonon leplezi le a piac legtágasabb és legpraktikusabb elektromos járművét a Peugeot. Bár a Partner Tepee hatótávolsága szerény 160 kilométer, használati értéke kiemelkedő: a csomagtartó mérete például nem változik, alaphelyzetben tetőig pakolva 1350, a szállítható személyek számát kettőre redukálva 3000 liternyi cuccot vihetünk magunkkal.

Bár a Partner Tepee ideális családi járgány, elektromos verziója várhatóan népszerűbb lesz taxiként, hiszen egész Európában behajthat a korlátozott zónákba, és egyéb engedményekben részesülhet a károsanyag-kibocsátással közlekedő járművekkel szemben.

Az új Partner Tepee Electric forgalmazása még idén megkezdődik.

2-PEUGEOT_PARTNERELECTRIC_1610BJF_004

A felhasználók a tiszta és halk üzemen kívül okostelefonos távvezérlésnek is örvendhetnek, amelyen keresztül például aktiválhatják a légkondicionálót vagy szabályozhatják a töltési folyamatot.

Az autó használatát visszagurulás-gátló, tempomat és tolatókamera teszi komfortosabbá, a praktikum az akkuk helyigénye ellenére nem csorbul, a középső ülések kiemelhetők.

5-PEUGEOT_PARTNERELECTRIC_1701STYP003

Az akkumulátor 8 év vagy 100 000 km garanciával érkezik.

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.